Δευτέρα 26 Μαρτίου 2012

Αμυράς συνέχεια

H ιστοσελίδα μας δήλωσε ότι δεν ασχοληθεί ΠΟΤΕ ΠΙΑ με το ΕΠΑΜ.
Για λόγους δεοντολογίας όμως, υποχρεούμεθα να αναδημοσιεύσουμε ηλεκτρονική επιστολή
που έλαβε η ιστοσελίδα από το ΕΠΑΜ Αθήνας και αφορά πρόσφατη δημοσίευσή μας.
 Πηγη: unconventionalnews.eu/
prometheia093992
Δεν θα αποκαλύψουμε, επίσης για λόγους δεοντολογίας, την ταυτότητα του ανθρώπου που μας την έστειλε.
Η επιστολή έχει ως εξής:

Συναγωνιστές καλησπέρα
Σχετικά με το θέμα της διαγραφής του Ι. Αμυρά απο το μέτωπο και την "αθωωτική" απόφαση του πυρήνα Ομονοίας,
συντάξαμε μια επιστολή και ζητάμε απο εσάς να την συζητήσετε και να την συνύπογράψετε, αν συμφωνείτε.
Η συγκεκριμένη περίπτωση θεωρούμε ότι αποτελεί την σοβαρότερη εσωτερική απειλή για το Μέτωπο,
απο ιδρύσεώς του και πιστευουμε ότι τέτοια θέματα δεν πρέπει να "σκαλώνουν" σε διαδικασίες και οργανωτικά ελλατώματα μας.

Πρέπει να αντιμετωπίζονται άμεσα, αποτελεσματικά και συλλογικά.
Παρακαλούμε να συζητηθεί το συντομότερο δυνατόν και να σταλούν τα ονόματα των μελών ή των πυρήνων
που επιθυμούν να συνύπογράψουν, στο μεηλ της γραμματείας νοτίου τομέα.
Αυριο στις 7 συνεδριάζει ο Τομέας Αθήνας για το συγκεκριμένο θέμα και θα θέλαμε να την καταθέσουμε στην συνέλευσή τους.
Η επιστολή:
---------
Συναγωνιστές,
Οι υπογράφοντες την παρούσα επιστολή θέλουμε να δηλώσουμε την ανοιχτή αντίθεσή μας
στην απόφαση του πυρήνα Ομονοίας σχετικά με την ακύρωση της διαγραφής του Ι. Αμυρά
όπως αυτή αποφασίστηκε στην χθεσινή συνέλευση του πυρήνα τους.
Τασσόμαστε απολύτως υπέρ της αρχικής ανακοίνωσης των πρ. Επιτροπών
και αν και εκτιμούμε και αναγνωρίζουμε την πρόθεση τους να στηρίξουν την δημοκρατικότητα και την πολυφωνία μέσα στο Μέτωπο\
(κάτι που φάνηκε απο την 2η τους επιστολή) πιστεύουμε ότι σε περιπτώσεις σαν την συγκεκριμένη
δεν πρέπει να χωράνε αμφιβολίες και οι διαδικασίες να λειτουργούν αυτόματα και αυτόνομα.
Αναγνωρίζουμε απόλυτα και νομιμοποιούμε την αρχική απόφαση των επιτροπών
και πιστεύουμε ότι αυτός είναι και θα έπρεπε να είναι ο ρόλος τους σε τέτοια θέματα.
Σε καμία περίπτωση δεν θεωρούμε συναγωνιστή μας και μέλος του Μετώπου στο οποίο ανήκουμε,
τον Ι. Αμυρά και πιστεύουμε ότι οι πολιτικές του θέσεις και οι δημόσιες τοποθετήσεις του είναι εκ διαμέτρου αντίθετες
τόσο με τις αρχές του ΕΠΑΜ όσο και με την ίδια την έννοια της Δημοκρατίας.
Αναλυτικότερα :
Αναφερόμαστε σε 10λεπτο video με πρωταγωνιστή τον ίδιο που κυκλοφορεί στο you tube με τίτλο
"Οργάνωση Επαναστατικού Στρατού" το οποίο κατά την κρίση μας εκτός από απαράδεκτο είναι και επικίνδυνο.
Απαράδεκτο γιατί εκφράζει θέσεις απολύτως αντίθετες από αυτές του Μετώπου
και επικίνδυνο γιατί μπορεί να ταυτιστεί με το ίδιο το μέτωπο και να θεωρηθεί ως επιδίωξη και πρακτική μας.
Δηλώνουμε λοιπόν απερίφραστα και χωρίς καμία επιφύλαξη ότι δεν συμμετέχουμε
σε καμία τέτοιου είδους προσπάθεια "οργάνωσης", ουδέποτε επιδιώξαμε να έχουμε στους κύκλους μας μέλη με τις συγκεκριμένες ιδέες
και θέλουμε ο κ. Αμυράς να ακολουθήσει την όποια πορεία έχει επιλέξει, αποκόπτοντας εαυτόν απο το ΕΠΑΜ.
Γνωρίζουμε πολύ καλά ότι προς το παρόν το μέτωπο δεν διαθέτει επίσημες και ψηφισμένες διαδικασίες διαγραφής μελών
παρόλα αυτά πιστεύουμε ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί ιδιαζόντως απεχθή εξαίρεση γιαυτό και επιλέγουμε,
ως αγωνιστές που θέλουν και μπορούν να προστατέψουν το μέτωπο απο παρόμοιες περιπτώσεις,]
να διαχωρίσουμε την κοινή διαδικασία διαγραφής μελών (όταν αυτή αποφασιστεί) απο τέτοιες κραυγαλέες εξαιρέσεις.
Υπογράφοντας την παρούσα ζητάμε:
α. Να μην επιτρέψουμε στον κ. Αμυρά να οικειοποιηθεί και να ταυτιστεί με τον αγώνα μας
β. Να αποχωρήσει από το μέτωπο ο ίδιος και όλοι όσοι ταυτίζονται με τις ιδέες του και
γ. Να ακυρωθεί η απόφαση του πυρήνα Ομονοίας που ψηφίστηκε χθες εφιστώντας την προσοχή στα μέλη που ψήφισαν υπέρ της παραμονής του.
Τέλος θέλουμε να δηλώσουμε ότι ο Ι. Αμυράς με το τρόπο που παρουσίασε τον εαυτό του στην Παν-Αττική συνδιάσκεψη
-επιλέγοντας να καθίσει στο κέντρο του προεδρείου χωρίς καμία νομιμοποίηση-
δημιούργησε μία λανθασμένη εικόνα σε σχέση και με την θέση του στο μέτωπο αλλά και στο συγκεκριμένο προεδρείο.
Αυτό συνέβη με την ανοχή όλων των παρευρισκομένων μελών αλλά και του ίδιου του προεδρείου
που με σεμνότητα δεν διεκδίκησε "καρέκλες" και προσπέρασε τέτοιου είδους τυπικότητες.
Παρόλα αυτά θέλουμε να δημοσιοποιήσουμε ότι η επιλογή θέσης ήταν του ιδίου και μόνο
και δεν εμπεριέχει κανέναν συμβολισμό και δεν υποδηλώνει κανένα 'αξίωμα'.
Συναγωνιστικά


Ακολουθούν υπογραφές από μέλη του ΕΠΑΜ.


Για λόγους δεοντολογίας και ηθικής (δόξα τω Θεώ, σε αντίθεση με την ηγεσία του ΕΠΑΜ,
οι συντάκτες αυτής της ιστοσελίδας γνωρίζουν από θέματα δεοντολογίας και ηθικής)
δεν αναδημοσιεύουμε τα ονόματά τους.


Θα σχολιάσουμε όμως αυτή την επιστολή γιατί κατά την γνώμη μας αποτελεί
ΜΝΗΜΕΙΟ ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΟΥ και ΟΨΙΜΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ.
Θα την σχολιάσουμε διότι ΚΑΝΕΙΣ δεν έχει το δικαίωμα να μας απαγορεύσει να μιλάμε και να γράφουμε.
Μπορεί στα fora του ΕΠΑΜ να επικρατεί ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΦΑΣΙΣΜΟΣ και να απαγορεύεται
ο εσωκομματικός διάλογος καθώς και η δημοσίευση ΚΑΘΕ αντίθετης άποψης!!!
(κλασσικό παράδειγμα ο Νότιος Τομέας) αλλά εμείς εδώ θα γράφουμε ότι μας αρέσει,
μέσα στα πλαίσια που ορίζει η Δημοκρατία μας.
Και θα αναδημοσιεύουμε ακόμα και απόψεις φασιστών, όπως είναι τα μέλη του ΕΠΑΜ Νότιου Τομέα,
παρότι διαφωνούμε με τις ιδέες και τις φασιστικές πρακτικές τους.


Θα απευθύνουμε λοιπον για πολλοστή φορά, στα μέλη του ΕΠΑΜ που υπογράφουν την επιστολή,
αλλά κυρίως στην ηγεσία του, κάποια πολύ απλά ερωτήματα.
Είμαστε βέβαιοι ότι δεν θα μας απαντήσουν, όπως έπραξαν και τον Δεκέμβριο.
Είναι χαρακτηριστικό γνώρισμα των ανθρώπων με ανίσχυρα επιχειρήματα,
που είναι μάλιστα εν αδίκωνα ΣΙΩΠΟΥΝ.
Ιδού τα ερωτήματά μας:


1) Αφού γνωρίζατε την δράση του κυρίου Αμυρά απο τον Δεκέμβριο,
δεδομένου ότι από τότε σας είχαν δοθεί σχετικά DVD και εκτυπωμένο υλικό,
γιατί δεν τον διαγράψατε τότε και περιμένατε 3 μήνες?


2) Γράφετε στην επιστολή σας:
"Η συγκεκριμένη περίπτωση θεωρούμε ότι αποτελεί την σοβαρότερη εσωτερική απειλή για το Μέτωπο,
απο ιδρύσεώς του..."
Όταν έφευγε όλος ο Δυτικός Τομέας του ΕΠΑΜ τον Δεκέμβριο,
και ακολουθούσε η ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΗ - ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΗ  επιστολή του Καζάκη εναντίον τους,
ρωτήσατε να μάθετε γιατί έφυγαν οι άνθρωποι αυτοί?
Από την επιστολή τους προκύπτει ότι ο κύριος λόγος φυγής ήταν η μετατροπή σας σε κόμμα.
Ο χρόνος απέδειξε ότι είχαν 100% δίκιο.
Με ανήθικες παλαιοκομμουνιστικές πρακτικές, ο Καζάκης προανήγγειλε
(ούτε ο Βενιζέλος και ο ΓΑΠ δεν τόλμησαν να κάνουν κάτι τέτοιο στους άνοες ΠΑΣΟΚους!!)
το αποτέλεσμα των εσωκομματικών εκλογών σας, και με ποσοστό Τσαουσέσκου 94,5 %,
γίνατε κόμμα!!
Τώρα ο ίδιος άνθρωπος έχει δημόσια προαναγγείλει την κάθοδό σας στις εκλογές,
κατά προτίμηση με τον Καμμένο, πριν καν ψηφίσετε για αυτό το θέμα στο 1ο σας Συνέδριο!
Ρωτήσατε να μάθετε αν παρόμοιες πρακτικές της "προσωρινής" ηγεσίας σας, έδιωξαν τα Δυτικά Προάστια?
Την φυγή των πιο λαϊκών παιδιών, από τις λαϊκότερες συνοικίες της Αθήνας,
από ένα -  ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ - λαϊκό κίνημα, δεν την θεωρήσατε "σοβαρή απειλή"?!!!
Ποιος είναι ο λαός? Εσείς? Οι κύριοι και οι κυρίες των Νοτίων Προαστίων?!!!
Σας άρεσε σήμερα που το ΕΠΑΜ είχε 6 !!! άτομα στην παρέλαση στο Περιστέρι?!!!
Μήπως λοιπόν εκτός από τις καταγγελίες για την κομματικοποίηση του ΕΠΑΜ,
οι ίδιοι άνθρωποι είχαν καταγγείλει τη νεοπαγανιστική δράση και τις επικίνδυνες ιδέες των
κυρίων Αμυρά και Ιεροδιάκονου? (Αλήθεια αυτός ξέρετε ποιος είναι?)
Μπήπως εκτός από την απογόητευσή τους για την επικείμενη σύμπραξή σας με το ακροδεξιό σχήμα
Καμμένου, είχαν καταγγείλει με ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ στοιχεία την προσωρινή σας ηγεσία για τη συνεργασία της
με καναλάρχες τύπου Κοντομηνά?
Για αυτά τα θέματα γιατί δεν ευαισθητοποιηθήκατε?
Το αλάθητο του Πάπα έχει ο Καζάκης και η προσωρινή σας Επιτροπή?
Καλώς ψέγετε τώρα το ΕΠΑΜ Ομόνοιας που καλύπτει τον Αμυρά.
Την ηγεσία σας, που τον κάλυπτε 3 ολόκληρους μήνες, γιατί δεν την κατηγορείτε?
Τόση πια είναι η πίστη σας στο αλάθητο του "Μεσσία Καζάκη"?
3) Αυτή η ιστοσελίδα επανειλημμένα κατήγγειλε την διείσδυση νεοπαγανιστών στο ΕΠΑΜ.
Κατήγγειλε την μετατροπή της, αξιόλογης πράγματι, ιδέας για νυχτερινές πορείες στις Αθηναϊκές γειτονιές, 
σε νεοπαγανιστική τελετή με πυρσούς και δάδες.
Πίσω από αυτή την μετατροπή υπήρχαν νεοπαγανιστές τύπου Αμυρά και Ιεροδιάκονου.
Τοποθετηθήκατε ποτέ επί αυτού? Μας απαντήσατε ποτέ με ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ?
Εάν όχι, ΓΙΑΤΙ?
4) Αυτή η ιστοσελίδα επανειλημμένα κατήγγειλε την ύπαρξη Μασωνικών συμβόλων στο
λογότυπο του κόμματός σας.
Πίσω από αυτή την μετατροπή υπήρχαν επίσης νεοπαγανιστές τύπου Αμυρά και Ιεροδιάκονου.
Τοποθετηθήκατε ποτέ επί αυτού? Μας απαντήσατε ποτέ με ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ?
Εάν όχι, ΓΙΑΤΙ?
5) Αφού απαξιώνετε να μας απαντήσετε για όλα τα ανωτέρω
(μάλλον κακώς, διότι έχουμε πια ένα ευρύτατο κοινό που μας παρακολουθεί τακτικά και σας ΚΡΙΝΕΙ)
προφανώς γιατί είμαστε κακοί άνθρωποι, και ανάξιοι λόγου,
γιατί μας απευθύνατε επιστολή για το θέμα Αμυρά?
Μήπως επειδή καταλάβετε επιτέλους ότι η τακτική της γάτας που κρύβει τις ακαθαρσίες της,
ή της στρουθοκαμήλου που χώνει το κεφάλι στην άμμο, σας απειλεί με εξαφάνιση?
Κλείνουμε:
1) Με την υπόσχεση ότι πέραν αυτής της επιβεβλημένης δημοσίευσης, η μόνη δημοσίευση
που θα αφορά το ΕΠΑΜ στο ΕΓΓΥΣ μέλλον είναι η ανάρτηση - αναδημοσίευση

άρθρου του blog Σεισάχθεια (του κανονικού, όχι της Καζακικής μαϊμούς)

που αφορά τις πρόσφατες κινήσεις Καζάκη για συνεργασία με Ανεξάρτητους Έλληνες ή ΣΥΡΙΖΑ

(βουλευτική έδρα να είναι, και ότι και ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ να είναι...).
2) Με την επισήμανση ότι οι συμμαχίες με τον Εωσφόρο (τους νεοπαγανιστές) που επιχειρήσατε 
και συνεχίζετε με άλλη μορφή (Καμμένος - ΣΥΡΙΖΑ- ή ότι άλλο μας κάτσει μπας και πάρει έδρα ο χοντρός),
δεν θα σας βγουν σε καλό. Ο διάολος ξέρετε τι κάνει στα παιδιά του....
3) Με μια αφιέρωση σε όλους όσους υπογράφουν την επιστολή πλην της Δ.Κ.
(ξέρει αυτή ποια είναι, έχει τα ίδια αρχικά με το σύζυγό της).
Σας αφιερώνουμε αδέρφια αυτό το ποίημα του Κωνσταντίνου Καβάφη:


Τα τείχη
Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ
μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.
Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·

διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
A όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.

Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
Aνεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω. 



Σας ευχόμαστε να βγείτε από τα τείχη που κάποιοι φαιδροί Σταλινίσκοι χτίζουν γύρω σας,
όσο πιο γρήγορα γίνεται. Για να μην βρεθείτε στην θέση του δύσμοιρου ήρωα του Καβάφη...

Όχι μόνο ο καιροσκόπος Καζάκης, με το έτσι θέλω και αγνοώντας φωνές όπως η παρακατω, μετέτρεψε το ΕΠΑΜ σε κόμμα ακολουθώντας σταλινικές και ναζιστικές τακτικές προπαγάνδας,

πλύσης εγκεφάλου και συναισθηματικού εκβιασμού των 2500 μελών που απέμειναν στο κόμμα.

Τώρα χωρίς αιδώ, με περίσσιο θράσος, προαναγγέλει πριν από το Συνέδριο του ΕΠΑΜ,

τη συνεργασία του με τον Καμμένο, τον ΣΥΡΙΖΑ, την Χρυσή Αυγή, τους εξωγήινους,

ή όποιον άλλο τέλος πάντων πλειοδοτήσει για να πάρει τα 3 έως 10.000 πρόβατα,

που τον ακολουθούν ακόμα πιστά!!! (έως πότε όμως?)

Πολιτικός Διάλογος
http://www.epam-hellas.gr/Politikos_dialogos/667/E.Pa.M.:_Kommatiki_i_exothesmiki_drasi;.htm
Ε.Πα.Μ.: Κομματική ή εξωθεσμική δράση;
Συναγωνίστριες και συναγωνιστές.
Θέλω καταρχήν να σας πω γιατί είμαι εδώ. Είμαι “εδώ” και σας απευθύνομαι για τον ίδιο λόγο που
σας και μας παρακολουθούν με προσοχή και οι δυνάμεις του μνημονίου εγχώριες και ξένες, το
καθεστώς.
Το Ε.Π.Α.Μ. είναι το μόνο κίνημα αυτή τη στιγμή που εισάγει μαζικά “νέο αίμα” στην πολιτική
δράση με στόχους στους οποίους καταρχήν συμφωνώ. Αυτοί το κοιτάζουν με ανησυχία, εγώ με
ελπίδα ο καθένας από τη σκοπιά των συμφερόντων του.
Λέγοντας αυτά σαν εισαγωγή φοβάμαι ότι στη συνέχεια θα στεναχωρήσω κάποιους, ίσως και την
πλειοψηφία των συμμετεχόντων σε αυτό το διάλογο.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Το εσωτερικό “δημοψήφισμα” για το θέμα της ενδεχόμενης μετατροπής σε κόμμα είναι
υποθηκευμένο.
Η διαδικασία είναι έτσι προσδιορισμένη και το ερώτημα το ίδιο εντέχνως διατυπωμένο, ώστε να
εμπεριέχουν και ενισχύουν την επιθυμητή απάντηση και να δυσχεραίνουν τη συζήτηση που θα
έπρεπε να προηγηθεί μιας πολύ σημαντικής απόφασης.
Δεν βοηθά την συζήτηση ούτε η “διαδικασία του κατεπείγοντος” μία μόλις εβδομάδα (3/3 – 11/3)
ούτε πολύ περισσότερο η απομόνωση της συζήτησης στους μεμονωμένους πυρήνες αντί αυτή να
έχει μαζικά και οριζόντια χαρακτηριστικά.
Αυτή η μορφή συζήτησης δίνει ουσιαστικά βήμα στο ευρύτερο δυνατό ακροατήριο, μόνο στην
κορυφή της πυραμίδας, τα προσωρινά συντονιστικά, επιτροπές, και ηγετικές φυσιογνωμίες με
σταθερή παρουσία και εκφορά λόγου.
Έχουν αντίστοιχα οι πυρήνες την δυνατότητα να παρακολουθήσουν τη συζήτηση και τα
αποτελέσματά της αναμεταξύ τους; Υπάρχει πρόβλεψη τουλάχιστον η σύνοψη των συζητήσεων
στις συνελεύσεις τους να αναρτάται σε κεντρικό σημείο; Υπάρχει δυνατότητα η άποψη των
μεμονωμένων μελών ή φίλων να γίνεται γνωστή; Εδώ φαίνεται σαν να εφαρμόζεται μια ντε-φάκτο
οργανωτική δομή πριν ακόμη αυτή εγκριθεί, όπου οι πυρήνες συζητούν “κατά μόνας” και
αναμένουν στο σκοτάδι το αποτέλεσμα της συζήτησης που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν, από
την αποτύπωση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας και μόνο.
Γνωρίζω τις πρακτικές δυσκολίες καθώς δεν υπάρχει προς το παρόν για παράδειγμα εφημερίδα που
να μπορεί να φιλοξενήσει τα πρακτικά, τις αποφάσεις και την συζήτηση των πυρήνων ή
μεμονωμένων μελών και φίλων, αλλά δεν έγινε καμία προσπάθεια αξιοποίησης και προβολής ούτε
των υπαρχόντων μέσων ενδεικτικά:
– Άνοιγμα τομέα στο κεντρικό site του Ε.Π.Α.Μ. όπως υπάρχει για το οργανωτικό και
πρόσκληση των πυρήνων, μελών και φίλων να ανεβάζουν τα βασικά σημεία της συζήτησής
τους.
– Πρόσκληση των πυρήνων να αποστείλουν ακόμα και βιντεοσκόπηση ή ηχητικό της
συζήτησης που έγινε στο εσωτερικό τους για ανέβασμα σε ειδική κατηγορία του webtv.
Αυτό δεν προοιωνίζεται θετικά για ένα μέτωπο, μία κίνηση πολιτική μάχης που κομίζει και
αναφέρεται σε άμεση δημοκρατία ειδικά ενόψει συνεδρίου αν η ίδια διαδικασία επιλεγεί για την
προσυνεδριακή συζήτηση.
ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ
Τι μας λέει η τρέχουσα διατύπωση του ερωτήματος;
“Συμφωνείτε το Ε.Π.Α.Μ. να λάβει τη νομική μορφή του κόμματος, διατηρώντας τον πολιτικό
χαρακτήρα του Μετώπου; Συμφωνώ ή Διαφωνώ”
Μας δηλώνει καταρχήν με υποβολιμαίο τρόπο ότι η διατήρηση του πολιτικού χαρακτήρα Μετώπου
είναι όχι μόνο δυνατή αλλά και αυταπόδεικτη με τη μορφή του κόμματος ή ότι το θέμα είναι τυπικό
(με την έννοια του τετριμμένου και άνευ σημασίας, όχι των τύπων).
Αυτό θα έλεγε κανείς είναι η βασική αγωνία και η κύρια ερώτηση που θα έπρεπε να απαντηθεί από
τον καθένα εξετάζοντας την επιλογή του κόμματος, αντί να προσφέρεται ως δεδομένο μέσα στην
ίδια την ερώτηση.
Η ερώτηση υπονοεί επίσης ότι μια τυπική νομική μορφή είναι αναγκαία ενώ οποιαδήποτε πολιτική
ένωση πολιτών έχει εν δυνάμει και στην πράξη νομική προσωπικότητα όπως άλλωστε είχαν και τα
ίδια τα κόμματα πριν αυτή κατοχυρωθεί τυπικά μόλις το 2002 με το αρ.29, παρ.6 του νόμου
3023/2002: “Το πολιτικό κόμμα αποκτά με την ίδρυσή του νομική προσωπικότητα για την
εκπλήρωση της συνταγματικής αποστολής του.” (υπογράμμιση δική μου)
Σε συνέχεια του προηγουμένου, τεχνηέντως υπονοείται ότι η επιλογή είναι μεταξύ τυπικών
νομικών μορφών και μόνο: Κόμμα, Σωματείο, Αστική Εταιρεία, Ένωση προσώπων κλπ.
Το πραγματικό ερώτημα, η επιλογή αποκαλύπτονται στο επιμύθιο της κατάθεσης άποψης του κ.
Χρήστου Χρήστου της νομικής επιτροπής, και αυτή η επιλογή είναι που έπρεπε με απόλυτη
καθαρότητα και ειλικρίνεια να έχει διατυπωθεί:
“Κόμμα ή διατήρηση της Εξωθεσμικής λειτουργίας;”
Ειρήσθω εν παρόδω ακριβώς αυτή τη δυνατότητα που είχε η νομική επιτροπή να κάνει γνωστό όχι
μόνο το συμπέρασμα της συζήτησής της αλλά και τις απόψεις και συνεισφορά του κάθε μέλους της
ξεχωριστά σε όλους, είναι που θα έπρεπε να έχει ο κάθε πυρήνας του Ε.Π.Α.Μ. κατ'ελάχιστο στην
παρούσα διαδικασία.
Αυτό το ερώτημα επίσης έχει μια αφανή προκείμενη: Ότι τόσο το “κόμμα” όσο και η “έξω-
θεσμική” λειτουργία είναι το όχημα, η μορφή, μέσο πραγματοποίησης στόχων του Μετώπου, όχι η
ουσία ή ο αυτοσκοπός και σαν τέτοια μπορούν να ζυγιστούν σε αντιπαραβολή, με κριτήριο το πόσο
αποτελούν την καταλληλότερη έκφραση αυτού του σκοπού.
Προτιμώ αυτή την προκείμενη από την παραπειστική ερώτηση διαλέξτε μεταξύ κόμματος και του
τίποτα.
ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ
Με αυτά τα δεδομένα ας τα βάλουμε κάτω.
Η επιλογή κόμμα είναι ήδη προσδιορισμένη στο εισηγητικό κείμενο της νομικής επιτροπής μαζί με
τους λόγους που κατά τη γνώμη της το κάνουν αναγκαίο. Τρόπον τινά οι λόγοι αυτοί είναι τα
“υπέρ” και είναι γνωστοί σε όλους.
Οι κίνδυνοι ή τα “κατά” (αν υπάρχουν) δεν αναφέρονται. Ποια είναι αυτά;
“Όπως και αν γίνει η ανατροπή το κίνημα αυτό οφείλει να αναδείξει μια μεταβατικού τύπου
προσωρινή διακυβέρνηση της χώρας, η οποία θα εδράζεται όχι τόσο στο κοινοβούλιο, αλλά
απευθείας στον οργανωμένο λαό”.
“Η διακυβέρνηση αυτή οφείλει να προχωρήσει άμεσα στα εξής:
- Στην προκήρυξη εκλογών για την άμεση σύγκληση Συντακτικής Συνέλευσης με ενιαίο μέτρο και
ευρύτατη λαϊκή αντιπροσώπευση, η οποία θα έχει μοναδικό αντικείμενο την σύνταξη και ψήφιση
νέου δημοκρατικού θεμελιώδους νόμου του κράτους, δηλαδή νέου Συντάγματος.
- Από τη στιγμή που θα ψηφιστεί το νέο Σύνταγμα, η Συντακτική Συνέλευση θα διαλυθεί και θα
προκηρυχθούν νέες εκλογές για την διακυβέρνηση της χώρας με βάση τους νέους συνταγματικούς
κανόνες.”
Πηγή: “Τι είναι το Ε.Π.Α.Μ” 25/7/2011 (ευθαρσώς δηλώνεται ότι ούτε το παρόν Σύνταγμα είναι
απαραιτήτως δεσμευτικό της δράσης του Ε.Π.Α.Μ., ούτε η συνήθης κοινοβουλευτική διαδικασία)
Για την ίδρυσή του “το κόμμα καταθέτει ιδρυτική δήλωση στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου. Τη
δήλωση καταθέτει ο Πρόεδρός του ή η Διοικούσα Επιτροπή του και σε αυτή αναφέρεται ότι η
οργάνωση και η δράση του οφείλει εξυπηρετεί την ελεύθερη λειτουργία του δημοκρατικού
πολιτεύματος”
Η έννοια “δημοκρατικό πολίτευμα” είναι ευθεία αναφορά στο αρ.29 παρ.1 του Συντάγματος και
σημαίνει σε απλά λόγια το σεβασμό του υπάρχοντος Συντάγματος και συναφών νόμων
συμπεριλαμβανομένου του εκλογικού όχι την αφηρημένη ιδέα λαϊκής δημοκρατίας που μπορεί να
έχει ο καθένας στο μυαλό του.
“Στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου γνωστοποιούνται επίσης το όνομα, το έμβλημα και η έδρα
του πολιτικού κόμματος και υποβάλλονται το καταστατικό του (σημ. το Ε.Π.Α.Μ. δεν έχει) ή η
ιδρυτική του διακήρυξη (το Ε.Π.Α.Μ έχει αλλά όπως και στο “Τι είναι το Ε.Π.Α.Μ.” κάνει σαφές
ότι δεν δεσμεύεται από το παρόν Σύνταγμα και την συνήθη κοινοβουλευτική διαδικασία).”
“Το Ενιαίο Παλλαϊκό Μέτωπο δεσμεύεται να συνδράμει ενεργά και αποφασιστικά σε κάθε μέτωπο
αντίστασης και να βοηθήσει στην αφύπνιση και στην οργάνωση του λαού σε κάθε συνοικία και χώρο
δουλειάς με στόχο την εθνική και κοινωνική απελευθέρωση”
Πηγή: Ιδρυτική Διακήρυξη του ΕΠΑΜ.
“Απαγορεύονται απολύτως οι οποιασδήποτε μορφής εκδηλώσεις υπέρ ή κατά πολιτικού κόμματος
στους δικαστικούς λειτουργούς και σε όσους υπηρετούν στις ένοπλες δυνάμεις και στα σώματα
ασφαλείας. Απαγορεύονται απολύτως οι οποιασδήποτε μορφής εκδηλώσεις υπέρ ή κατά πολιτικού
κόμματος, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, στους υπαλλήλους του Δημοσίου, οργανισμών
τοπικής αυτοδιοίκησης, άλλων νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου ή δημόσιων επιχειρήσεων ή
επιχειρήσεων οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης ή επιχειρήσεων η διοίκηση των οποίων ορίζεται
άμεσα ή έμμεσα από το Δημόσιο με διοικητική πράξη ή ως μέτοχο.” (αρ.29 παρ.3 Συντάγματος)
Μήπως, λέω μήπως αυτό το κουστουμάκι είναι λίγο στενό;
“Με αυτή την έννοια το ΕΠΑΜ όχι μόνο δεν είναι κόμμα, με την παραδοσιακή έννοια του όρου,
αλλά στην πράξη είναι μια προσωρινή, ιστορικά μεταβατική σύμπραξη κοινωνικοπολιτικών
δυνάμεων στο εσωτερικό του λαού πάνω σε πολύ συγκεκριμένους και άμεσους στόχους. Όταν και
όποτε οι στόχοι αυτοί επιτευχθούν, το ΕΠΑΜ θα έχει κλείσει τον ιστορικό του κύκλο και δεν θα
έχει λόγο ύπαρξης”.
“Είναι το ΕΠΑΜ κόμμα;
Όχι δεν είναι. Η ίδρυση κόμματος απαιτεί ιδεολογική ταυτότητα. Το ΕΠΑΜ δεν μπορεί να έχει μια τέτοια
ενιαία ιδεολογική ταυτότητα και ούτε η ενότητά του μπορεί να βασίζεται σε αυτήν. Και αυτό γιατί
φιλοδοξεί να εκφράσει ως Μέτωπο διαφορετικές ιδεολογικές ταυτότητες, διαφορετικές κομματικές
καταγωγές και εντάξεις στη βάση των πολύ συγκεκριμένων στόχων πάλης που έχει θέσει ως βάση της
ενότητάς του. Δεν αρνείται σε κανέναν την κομματική ή ιδεολογική του ταυτότητα, απλά τον καλεί να
παλέψει οργανωμένα για τους κοινούς στόχους”
Πηγή: “Τι είναι το Ε.Π.Α.Μ” 25/7/2011
Χρησιμοποιώ αποσπάσματα από κείμενα διαδεδομένα και δηλωτικά της ίδιας της ταυτότητας του
Ε.Π.Α.Μ. όχι για προσεταιρισμό του κύρους τους αλλά επειδή τα βρήκα πειστικά μήνες πριν και
εξακολουθώ να τα βρίσκω πειστικά σήμερα.
Ο μόνος τρόπος συγκερασμού αυτών των αντιφάσεων είναι είτε (α) μια λογική συμψηφισμού των “υπέρ”
με τα “κατά” ( “μεγαλώνουν οι ανάγκες οργάνωσης, διεύρυνσης και διαχείρισης των οικονομικών
του πόρων, ενώ τόσο περισσότερες και πιο ύπουλες θα είναι οι επιθέσεις του καθεστώτος “) τα
παραπάνω όμως νομίζω δείχνουν ότι η “τύποις νομιμότητα” δεν δίνει λιγότερα επιθετικά όπλα στον εχθρό
σήμερα είτε (β) η διαβεβαίωση ότι το όλο θέμα είναι τετριμμένο, νομικίστικο, διαδικαστικό και όχι
ουσιαστικό πολιτικό.
Για το γιατί το θέμα δεν είναι τυπικό και την σχέση μορφής περιεχομένου παραπέμπω στην
γλαφυρή άποψη της συναγωνίστριας Εβελίνας Χατζηδάκη από ΕΠΑΜ Ρεθύμνου "Ξεκινώντας από
το οργανωτικό" (1/3/2012)
Μου δημιουργείται η εντύπωση ότι ο βασικός λόγος της βιασύνης για υιοθέτηση της μορφής
κόμματος είναι ότι το Ε.Π.Α.Μ. πιέζεται διπλά:
Να υπαναχωρήσει μπροστά στην πολιτική καθυστέρηση τμήματος της ελληνικής κοινωνίας που
ανήκει στο παλλαϊκό μέτωπο από πλευράς αντικειμενικών συμφερόντων αλλά παραμένει
εγκλωβισμένο σε λογικές ανάθεσης της σωτηρίας.
Να ρισκάρει την υποχώρηση του “σημείου αφετηρίας” για την επαναδιεκδίκηση της χώρας από το
λαό της σε πιθανόν μή αναστρέψιμο σημείο όσο η δοτή και προδοτική κυβέρνηση και οι ξένοι
επικυρίαρχοι επιβιώνουν στην εξουσία και συνεχίζουν το καταστροφικό τους έργο.
Αυτό το βήμα πίσω, στη μάχη που μήνες τώρα δίνουν εμβληματικές προσωπικότητες του ΕΠΑΜ,
φωνάζοντας σε όλους τους τόνους ότι η λύση είναι η αυτενέργεια και η οργάνωση του ίδιου του
λαού και όχι η ανάθεση του προβλήματος σε τίμιους αγωνιστές σωτήρες κινδυνεύει να πάρει τη
μορφή αυτοεκπληρούμενης προφητείας ενισχύοντας την αντίρροπη δυναμική.
Ο κόσμος δεν ψάχνει τα “ψιλά γράμματα” (κόμμα αλλά μέτωπο, κόμμα αλλά όχι παραδοσιακό,
κόμμα αλλά όχι κόμμα), αυτή η κίνηση θα ερμηνευτεί κατά πλειοψηφία σαν παραδοχή της λύσης
κόμμα και θα ενισχύσει και την δυναμική κομμάτων και αποκομμάτων που φτιάχνονται σωρηδόν
αυτή την περίοδο.
Η κίνηση της κοινωνίας τα τελευταία 2 χρόνια, κίνηση που διαπιστώνεται σαν κρίση πολιτικής
εκπροσώπησης από όλες τις πλευρές είναι κίνηση μαζικής φυγής και απομάκρυνσης από τα
υπάρχοντα κόμματα και την επίσημη ταριχευμένη πολιτική και ανακάλυψη της πολιτικής από τα
κάτω δίπλα σε δυνάμεις που δρουν μέσα στην κοινωνία και παλεύουν μαζί της τους στόχους που η
ίδια αναγνωρίζει (από την άμυνα ενάντια στα χαράτσια και την φτώχεια μέχρι και τους επιθετικούς
στόχους αμφισβήτησης και πρωτόλειας διεκδίκησης της εξουσίας με καταλήψεις δημόσιων
υπηρεσιών και μαζικές πορείες εναντίον της Βουλής και συμβόλων του Κράτους στις εθνικές
εορτές)
Αυτή η κίνηση χρειάζεται ενίσχυση ή εκείνοι που έφυγαν απογοητευμένοι από το μαντρί αλλά
ακόμα (για πόσο;) ψάχνουν καλύτερο τσοπάνη;
Ποια είναι η εξωθεσμική επιλογή;
Πάνω κάτω αυτό που ήδη κάνει το Ε.Π.Α.Μ. μέχρι τώρα...
Η εξωθεσμική λειτουργία έχει φέρει το Ε.Π.Α.Μ. μέχρις εδώ.
Η ανάπτυξή του σε αριθμούς και κυρίως επιρροή, ο διεμβολισμός του συνόλου των πολιτικών
δυνάμεων, οι διείσδυση του πολιτικού του λόγου και των θέσεών του ακόμα και στο λεξιλόγιο και
την πολιτική των αντιπάλων του.
Οι ποικίλες δράσεις σε τοπικό και κεντρικό επίπεδο, κάποιες από αυτές αξιοποιώντας και θεσμικά
εργαλεία, κάποιες άλλες εξωθεσμικές καθ ολοκληρία.
Έφτασε σε ένα όριο αυτής της μορφής που να εμποδίζει και καθυστερεί την παραπέρα ανάπτυξή
του και την έγκαιρη επίτευξη των στόχων του;
Πιθανόν. Είναι ο μόνη επιλογή φυγής προς τα εμπρός η μετατροπή σε κόμμα;
Κατά τη γνώμη μου όχι. Θα ενισχύσει την τάση για συσπείρωση των “πεπεισμένων” σε βάρος της
προσέγγισης πολύ μεγάλου κομματιού της κοινωνίας που μένει να κινητοποιηθεί, θα θολώσει το
κρύσταλλο στο κάλεσμα του Ε.Π.Α.Μ.
“Το ΕΠΑΜ είναι ανοιχτό σε κάθε δημοκράτη, πατριώτη, αγωνιστή που θέλει να παλέψει για τους
ιδίους σκοπούς, χωρίς να ζητά πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων, ή υποκλίσεις σε αυτόκλητες
αυθεντίες, αυτοδιορισμένους ηγέτες, παράγοντες και αφανείς ή εμφανείς κομματικούς
μηχανισμούς.
Το ΕΠΑΜ από την ίδια την φύση του είναι μια μεταβατική κοινωνικοπολιτική συμμαχία από
ευρύτατες λαϊκές δυνάμεις με κύρια επιδίωξη την επίτευξη των βασικών στόχων και αιτημάτων
του. Στις γραμμές του δεν υπάρχουν διαχωρισμοί κομματικής ή ιδεολογικής καταγωγής των μελών
του, ούτε αναγνωρίζει εντός του οργανωμένες συνιστώσες και συντεταγμένες. Απηχεί την ενότητα
που πρέπει να οικοδομηθεί μέσα στις τάξεις του ίδιου του λαού απέναντι στον κοινό εχθρό.” (από
την Ιδρυτική Διακήρυξη)
Για μένα μπαίνει το καθήκον της προσέγγισης όχι μόνο της κίνησης του εχθρού (τι μας ετοιμάζουν
ακόμα) και της αποκάλυψης (απόλυτα αναγκαίο να συνεχιστεί με τον ίδιο ζήλο η αφύπνιση του
λαού) αλλά της εξαγωγής συμπερασμάτων από την κίνηση του ίδιου του λαού τα τελευταία 2
χρόνια.
Τι ήθελαν να πετύχουν οι εκατοντάδες χιλιάδες λαού που κατέβηκαν στο Σύνταγμα κατά την
ψήφιση του 2ου Μνημονίου;
Τι σύνθημα περίμεναν; Το καταλάβαμε; Πήγαν να φωνάξουν; Πήγαν να μουτζώσουν; Μήπως ήταν
έτοιμοι να σταματήσουν το έγκλημα οι ίδιοι με τη φυσική τους παρουσία στη Βουλή; (ο
Μητσοτάκης στον Παπαχελά προειδοποιούσε την κυβέρνηση ακριβώς για αυτό λέγοντας “το
Μνημόνιο πρέπει να ψηφιστεί ακόμα και αν έξω πέφτουν νεκροί”)
Νίκησαν αυτές οι εκατοντάδες χιλιάδες ή ηττήθηκαν; Μπορούμε να μετράμε νίκες σήμερα με το
πόσοι κατέβηκαν ή πρέπει πρωτίστως να αναγνωρίζουμε τι στόχο έβαλαν οι ίδιοι στον εαυτό τους
και πόσο τον προσέγγισαν, πόσο τους βοηθήσαμε να τον προσεγγίσουν, αν είμαστε το έναυσμα που
χρειάζονταν ή χάθηκε μια ευκαιρία (για να μην την χάσουμε ξανά);
ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ
Με αυτά τα δεδομένα “ψηφίζω” την διατήρηση και ανάπτυξη της εξωθεσμικής δράσης του
Ε.Π.Α.Μ. και επομένως διαφωνώ στην τρέχουσα συγκυρία με την υιοθέτηση της “τυπικής” μορφής
κόμματος και της – κατ εμέ – αυταπάτης ότι η τυπική κατοχύρωση δεν δημιουργεί δυναμική τόσο
εσωτερική (με τη μορφή ανάπτυξης προπλασμάτων κομματικού μηχανισμού) όσο και εξωτερική
(μέσω θετικής ανατροφοδότησης με εκείνο το κομμάτι της κοινωνίας που πλήττεται μεν, υστερεί δε
ακόμα σε επίπεδο αυτενέργειας).
Αυτή η διπλή δυναμική αναπόφευκτα θα μετατρέψει την “τυπική” μορφή σε πολύ σύντομο χρόνο
σε ουσιαστική οπότε ας είμαστε τουλάχιστον ειλικρινείς με τον εαυτό μας η επιλογή είναι “με
κόμμα” ή “εξωθεσμικά”.
Γιώργος Τζελέπης.


http://unconventionalnews.eu/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.