Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

Το νέο Μνημόνιο...




Τακ-τακ...τακ-τακ η πόρτα μου βαράει...


Ποιός είσαι φίλε μου καλέ...ποιός είσαι και τι θέλεις;;
Εγώ ειμί...εγώ ειμί...Ο Χάρος ο Σωτήρας!!
Τι θέλεις Αρχοντα τρανέ  και Χάρε παινεμένε;;
Εσένα θέλω μάτια μου...Εσέ και τους δικούς σου.
Εμένα θέλεις το ζαβό, τον έρμο και καμένο;;
Τα δύστυχα τα τέκνα μου, τη δόλια την κυρά μου;;
Τα σώματά σας επιθυμώ και τις ψυχές το ίδιο,
ταξίδι να κινήσουμε στη χώρα των Σωτήρων.
Ν'απαλλαγείς τα Βάσανα, το Φόβο, τη Ντροπή.
Ευτυχισμένος να γενείς...
 ...Αθάνατο Κορόϊδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.