Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2011

H εκδικηση του ανεργου


H εκδικηση του ανεργου

Λοιπον κοντευει τρια χρονια που ψαχνω δουλεια,δυστυχως διχως αποτελεσμα,βιογραφικα πολλα εχουν φυγει απο το λαπτοπ απαντηση δεν ηρθε σε κανενα απο αυτα.

Και πως ζεις θα μου πειτε.
Τον πρωτο χρονο με το επιδομα 450 τον μηνα
Ζεις με 450 τον μηνα?
Αν δεν εχεις αλλη επιλογη τι να κανεις..ζεις.
Μετα αρχισα να.....
πηγαινω εγω καθημερινα στο νοσοκομειο,καλυτερα ηταν και για την μητερα μου,η αποκλειστικη δεν βρισκοταν και ποτε διπλα της,μονο το μηνιατικο επαιρνε και ετσι κρατουσα εγω την συνταξη του Ογα 350 ευρω.
Μα ζεις με 350 ευρω?
Αν εχεις μαθει να ζεις με 450 κανεις απλα λιγη οικονομια,ειχα και καποια στην ακρη και ετρωγα οταν τελειωνα αυτα.
Εφυγε εκεινη,με πονεσε αλλα ετσι ειναι η ζωη,με πονεσε που εφυγε,οχι οτι ζουσα με την συνταξη της.

Μετα μου ειπαν στον οαεδ οτι δικαιουμαι επιδομα μακροχρονια ανεργου,δεν το ηξερα,και ετσι μου δινουν πλεον 200 ευρω τον μηνα.
Για ενα χρονο.

Μα ζεις με 200 ευρω τον μηνα?
Δυσκολα,συνεχιζω να ξοδευω τις λιγοστες οικονομιες μου και ψιλοπερναω,αλλα τωρα θα παρω την εκδικηση μου,το περιμενα τοσο καιρο.

Ναι,τωρα,που ζηταει το κρατος της ακρατειας απο ολους μας να δωσουμε εχουμε η οχι το ελαχιστο που μας μενει για να σωθει αυτο,δηλαδη οι κλεφτες που το αποτελουν.

Ετσι δεν θα πληρωσω φορο αλληλεγγυης,που και αυτοι που θα τον πληρωσουν μαλλον δεν ξερουν που θα παει,διοτι δεν εχω εισοδημα να με φορολογησει η εφορια που επι δεκαετιες αφηνε τους δικους της να φοροδιαφευγουν....οχι χωρις ανταλαγμα.

Και δεν θα πληρωσω το τελος για την ακινητη περιουσια,42 τετραγωνικα ειναι το σπιτι,θα πληρωνα αναγκαστικα αν δεν εξαιρουσαν τους μακροχρονια ανεργους,δεν θα ειχα να φαω μετα ομως,αλλα τι τους νοιαζει?

Και ετσι αφιερωνω αυτη την μεγαλη επιτυχια στον διαχειριστη του σκοτους αυτης της χωρας.

Θες να την σωσεις ρε....πουλα την δικη σου περιουσια και των υπολοιπων κλεφτων του κομματος σου.
Παρτα.

http://harrytsopanos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.