Από "Συντονιστική Επιτροπή Φορέων & Κατοίκων Β.Α. Αττικής ενάντια στα Διόδια"
Η απίστευτη ταλαιπωρία των πολιτών, κατά την επιστροφή τους από την έξοδο του τριημέρου, αποδεικνύει για άλλη μια φορά πως οι παραχωρησιούχες εταιρείες εκμετάλλευσης των εθνικών οδικών δικτύων (στην περίπτωση αυτή η Νέα Οδός Α.Ε.) παραμένουν απολύτως συνεπείς στην επιβολή τελών διοδίων και αυξήσεών τους, ενώ εμφανίζονται ανεπαρκείς, αδιάφορες, χωρίς υποδομές και επιχειρηματικό σχέδιο, με αποτέλεσμα να κόβεται για άλλη μια φορά η Ελλάδα στα τρία!
Πέντε (5) εκατοστά χιόνι ήταν αρκετά για να φανερώσουν άλλη μια φορά την απαράδεκτη κατάσταση λειτουργίας των εθνικών δρόμων και να καταδείξουν την ανικανότητα των παραχωρησιούχων εταιρειών. (Για παράδειγμα η Νέα Οδός Α.Ε. δε διέθετε το...
προσωπικό λειτουργίας για τα μηχανήματα εκχιονισμού. Επιπλέον, θα έπρεπε να είχε αποκαταστήσει τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του οδοστρώματος και να το διαστρώσει με αντιολισθηρή ασφαλτική στρώση, έτσι ώστε αυτό να μην είναι επικίνδυνο με 5 πόντους χιόνι, ενώ ακόμη θα έπρεπε να είχε κατασκευάσει τα Κέντρα Ελέγχου και Συντήρησης (Κ.Ε.Σ.), που προβλέπονται και να διαθέτει διασωστικά οχήματα με γερανούς έλξης κ.λπ. [Αρ.2/παρ.2.3.1 & 2.7 της Ειδικής Συγγραφής Υποχρεώσεων, αντίστοιχα]).
προσωπικό λειτουργίας για τα μηχανήματα εκχιονισμού. Επιπλέον, θα έπρεπε να είχε αποκαταστήσει τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά του οδοστρώματος και να το διαστρώσει με αντιολισθηρή ασφαλτική στρώση, έτσι ώστε αυτό να μην είναι επικίνδυνο με 5 πόντους χιόνι, ενώ ακόμη θα έπρεπε να είχε κατασκευάσει τα Κέντρα Ελέγχου και Συντήρησης (Κ.Ε.Σ.), που προβλέπονται και να διαθέτει διασωστικά οχήματα με γερανούς έλξης κ.λπ. [Αρ.2/παρ.2.3.1 & 2.7 της Ειδικής Συγγραφής Υποχρεώσεων, αντίστοιχα]).
Τέλος, σχετικά με όλα αυτά τα ζητήματα, έχει ζητηθεί από την Επιτροπή μας η επιβολή των προβλεπομένων ποινικών ρητρών για την αθέτηση των συμβατικών υποχρεώσεων της «Νέα Οδός Α.Ε.», όπως αυτή έχει καταγγελθεί από τις 22/6/10 στον κ. Ρέππα, τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου και τον Γενικό Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης.
Οι πολίτες έχουν εδώ και καιρό αντιληφθεί το πόσο καταστρεπτική κι επικίνδυνη μπορεί να είναι για τον τόπο μας η διαχείριση ενός δημόσιου κοινωνικού αγαθού στρατηγικής σημασίας, όπως οι εθνικοί δρόμοι, από μία ιδιωτική πολυεθνική κοινοπραξία που μόνο στόχο έχει το επιχειρηματικό της κέρδος.
Να καταγγελθούν οι συμβάσεις παραχώρησης υπέρ του Δημοσίου
Να καταργηθούν ΤΩΡΑ τα διόδια της ντροπής
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.