Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

Δεν υπάρχει καλύτερη χρονική στιγμή από το παρόν, όταν έχουμε χάσει τα πάντα. Simone Weil




Αυτοί που, εγώ ήξερα
Αυτοί που, εγώ τάλεγα
Αυτοί που, τώρα λούσου τα
Αυτοί που, όλοι ίδιοι είναι
Αυτοί που, καλά να πάθετε
Αυτοί που, οι δημόσιοι υπάλληλοι... κάψτε τους
Αυτοί που, τι να γίνει τόσα χρόνια ξωκείλαμε
Αυτοί που, πρέπει να αντιδράσω
Αυτοί που, θα φύγω από δω
Αυτοί που, εσύ φταίς
Αυτοί που, εγώ δεν ξέρω
Αυτοί που, τελικά θέλω πίσω τη ζωή μου.....
Εγώ, θέλω πίσω τη ζωή μου ...
Εγώ δεν  μπήκα πότε σε κανένα σύστημα  και για αυτό το λόγο δεν θα δεχτώ καμμιά ευθύνη που δε μου ανήκει..
Η ζωή σε videogame  και συ κρατἀς το joystick..του χρόνου..
Γιατί μὀνο τότε θα καταλάβαινα να θες πίσω κάτι που τελικά, εκτός που δε ξέρεις πως παίζεται,από μόνο του και χωρίς κάν τη δική σου παραμικρη συμμετοχή...τα καταφέρνει να υπάρχει..
Η ζωή και η Ιστορία τελικά αν δεν χτυπάς κάθε λίγο  εσύ την πόρτα τους να ρωτήσεις.... "Τι γίνεται πως πάει:”
Ερχονται εκείνες καί ανοίγουν τη δική σου χωρίς να χτυπήσουν.... δικαιωματικά ....
Ανοίγουν και σε τραβάν μαζί τους...
Σ αυτή τη φάση είμαστε εμείς σήμερα είναι η Ιστορία που βίαια άνοιξε την πόρτα και μας ἐπιασε από το χέρι, να μη σου πω απ το μαλλί και μας τρέχει για να την γράψουμε....
Να την πάμε πάρα κάτω....
Δε μας είχε περάσει, με την παγκοσμοιοποίηση από το μυαλό, ὀτι μετά  τα εμπορεύματα που αρχισαν να τριγυρνάνε γύρω γύρω γρήγορα τον πλανήτη, ζητώντας πελάτη να πουληθούν.... θα ακολουθούσαμε οι άνθρωποι...
Και ὀμως αν το καλοσκεφτείς θα δεις ότι ήταν σίγουρο και προδιαγεγραμμένο...
Τα πάντα ρει...
Απλά εσύ έλειπες από αυτό το μάθημα....
Το μάθημα λέγεται "σύνθεση" και το πρώτο που μαθαἰνω είναι, συνθέτω τη σκέψη μου και τη ζωἠ μου...
Ναί συνθέτω όχι προβλέποντας γιατί δεν έχεις τα υλικά ..αλλά κάνοντας απολογισμό...και αυτό τελικά γράφει την Ιστορία ...
Το παραβάρυνα...
Ξεκίνησα από ένα ρητό του Ηράκλειτου σε σχέση με το θέμα ...
”Ο κόσμος γίνεται όχι σύμφωνα με το χρόνο, αλλα σύμφωνα με τη σκέψη”...
Αρα μου λες, αυτό που γίνεται  αυτή τη στιγμή το σκεφτήκαμε και γράφτηκε
Κατά κάποιο τρόπο  ναι...το σκέφτηκαν αυτοί που τους το αναθέσαμε εν λευκώ να το σκεφτούν...και νάτο...
Και τώρα;
Αυτό είναι μένα που με τρώει τώρα τι γίνεται;
Κάναμε τη διάγνωση, είδαμε ότι ο ασθενής τελειώνει...
Και μεις οι γιατροἰ ακόμη  στο αν...
αν δεν ἐπινε, 
αν δεν έτρωγε, 
αν δε ξενύχτούσε αν ...αν..
Τώρα δεν είναι η ώρα του αν, η του αν δεν ....
Τώρα είναι η στιγμή του τώρα... 
Και το “τώρα”  δεν μπορει να υπάρξει μέσα  σ αυτό το περιβάλον που στάζει από παντού δηλητήρια τοξικά...
Τοξικά τρώς, αγοράζεις, πουλάς, σκέφτεσαι, μιλάς, κινείσαι, ονειρεύεσαι...
Δηλάδἠ προσπαθείς να ξαναζήσεις με τα ίδια συστατικά που σε τελείωσαν....
Δε γίνεται...
Απλά δε γίνεται....
Ενα πρἀγμα είναι εντυπωσιακό αυτή τη στιγμή  γιά όποιον έχει σηκωθεί και βγεἰ έξω στο δρόμο να φωνάξει για την τύχη του...
Το βασικό αίτημα του πλανήτη όλου είναι ένα, Δικαιοσύνη 
Δικαιοσύνη, μα δεν ειναι μόνο γιατι υπάρχουν ένοχοι ...
Ναι υπάρχουν πολλοί ...
Εἰναι γιατί σιγά σιγά η ένοια υποχωρώντας, αποχώρησε από παντού.. 
Από τη δουλειά από τις σχἐσεις από τα σχολεία από το σπίτι μας από τη ζωή μας....
Και δεν ειναι τo θέμα μου αυτό, που βεβαίως το έχω στην καρδιά μου .... 
Αλλά αυτό που μας κληροδότησε αποχωρώντας,το αποτέλεσμα της αποχώρησης της δικαiοσύνης ....
Η έλλειψη έκπληξης....
Δεν εκπλήσσεται πιά κανείς με τίποτα...
Ακούς ότι πιό ακραίο και συνεχίζεις, σαν να μην έγινε τίποτα...
Από το ότι της φάλαινας ο εγκέφαλος ζυγίζει πέντε κιλά και μπορεἰ ευκολα να αποστηθίσει την πέμπτη του Μπετόβεν....
Μέχρι το ότι ο κυρ Γιώργης αμόλησε γυναίκα παιδιά εγγόνια και ζει τον έρωτά του στη Βουλγαρία με την ....δε ξέρω και τα ονόματα ..
Εκπληξη καμμιά.... 
Στην πρώτη περίπτωση δεν αναρρωτιέται κανείς.
Γιατι να δωθούν 30 εκ δολάρια για να μάθω ότι η φάλαινα μπορεί να αποστηθήσει μιά συμφωνία;
Σε τι βοηθάει τη φάλαινα αυτό;
Της εξασφαλίζει το μέλλον, της την τροφή της, την επιβίωση της, η τη μεταξύ μας συνενόηση;
Τι στο καλό προσφέρει μια τέτοιου είδους έρευνα;
Πρώτα στο ζὠο και μετά σε μένα;
Υπάρχει ποτέ περίπτωση να μου το αποδείξει η φάλαινα κι εγώ να τη χειροκροτώ όρθια με δακρυα στα μάτια;
Επίσης το πόσο έξυπνη είναι η φάλαινα, θα στο πώ εγώ όχι μόνο από τη λογοτεχνία αλλά και από οτι δήποτε υπάρχει γραπτό και το ισχυρίζεται απὀ αρχαιοτἀτων χρὀνων....
Δεν περιμένω εσένα από το διεθνώς άγνωστο πανεπιστἠμιο του  άνω...Cansas που πήρες 30 εκ.να μου πεις κάτι που εγώ τόξερα τσάμπα..
Και μη  πείτε ότι δεν είμαι ζωόφιλη, σας παρακαλώ... 
Είμαι, θεωρὠ όμως ότι κάποτε που ο άνθρωπος ήταν λιγότερο προστατευτικὀς με τα ζὠα, αυτά ζούσαν μιά χαρά....
Τώρα όσο για το δεύτερο δε θα το σχολιάσω είναι πάνω από τις γνώσεις μου...Σχολιάζω μόνο τη μη έκπληξη....
Όλα cool....
Ακριβώς αυτό φτιάξαμε για τρείς γενιές το όλα cool....
Και προσπαθούμε μέσα σ αυτό να κινηθούμε, για το καινούργιο της Ιστορίας....
Η Ιστορία θέλει καθαρά την ερώτηση για να σου απαντήσει ...
Δεν ακούει απλά παράσιτα θέλει σαφήνεια και διατύπωση ορθή...
Επίσης θέλει να σε εκπαιδεύσει στις εκπλήξεις....
Αλλωστε αυτοί που ή εξεπλάγησαν ή την εξέπληξαν, την έγραψαν ...
Οχι οι cool τύποι
Η δική μου η ερώτηση προς εμένα είναι.... 
Διηγήσου μου μια μέρα σου στην κοινωνία που θάθελες να ζεις...
Ν.Γκίνη
Θα σου πω ένα μυστικό φίλε μου. 
Μην περιμένεις την Ημέρα της Κρίσης. 
Έρχεται κάθε μέρα.Albert Camus

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.