Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΣE ΣKOTEINOYΣ KAIPOYΣ 
(In finsteren Zeiten) 
Bertolt Brecht




ΣE ΣKOTEINOYΣ KAIPOYΣ
(In finsteren Zeiten)

Δε θα λένε:
Tον καιρό που η βελανιδιά τα κλαδιά της ανεμοσάλευε.
Θα λένε: Tον καιρό που ο μπογιατζής τσάκιζε τους εργάτες.
Δε θα λένε:
Tον καιρό που το παιδί πετούσε βότσαλα πλατιά στου ποταμού το ρέμα.
Θα λένε: Tον καιρό που ετοιμάζονταν οι μεγάλοι πόλεμοι.
Δε θα λένε:
Tον καιρό που μπήκε στην κάμαρα η γυναίκα.
Θα λένε: Tον καιρό που οι μεγάλες δυνάμεις συμμαχούσαν ενάντια στους εργάτες.
Mα δε θα λένε: Ήτανε σκοτεινοί καιροί. Θα λένε: Γιατί σωπαίναν οι ποιητές τους;
(1937) Bertolt Brecht
Εγκλωβισμένη...Αυτὀ εἰμαι
Κι εσύ συμφωνώ...
Εγώ πιό πολύ
Γιατί; 
Γιατί εγώ έχω περισσότερο μυαλό ,είμαι πιο ενημερωμένος από σένα, ξέρω ακριβώς πως κινούνται όλοι, είχα προβλέψει με ακρίβεια την κατάσταση και τέλος πάντων εγώ ειμαι ο δρόμος,η αλήθεια το φώς...
Ναι αλλά εμένα δε με νοιαζει αυτή τη στιγμή να μου αποδείξεις ποιός είσαι, το ξέρω ..έτσι κι αλοιώς για να μιλάω μαζί σου ...
Πες μου τι μπορούμε να κάνουμε...
Είναι θέμα παιδείας..
Από κει πρέπει να το πιάσουμε...
Δε μπορουμε...η τουλάχιστον όχι τώρα,πρέπει να βρούμε άλλο τρόπο όχι να το φιλοσοφήσουμε αυτὀ μπορούμε να το ζήσουμε μετά..
Τον τελευταίο καιρό έχουν βγει όλες οι καινούργιες μονάδες μέτρησης στον αέρα 
Το πονόμετρο...εγώ ειμαι πιό ευαίσθητος στον κοινωνικό πόνο
Το φοβόμετρο..είσαι πολύ  φοβιτσιάρης τελικά...ρε βγες έξω και πάρτους το κεφάλι
Βεβαίως το ευαισθησιόμετρο το αγαπόμετρο το ξερόμετρο και το πρωτόμετρο ...τα παίρνουμε προίκα σα λαός...
Διάλογοι κουφών  η μονόλογοι απελπισμένων
Πως ειναι δυνατόν ένας λαός που χάνεται να μη μπορει για μια στιγμή να συντονιστεί;
Δε χρειάζεται να μου αποδείξεις κάτι...Ούτε κι εγώ
Δε χρειάζεται να μου πεις πόσο ηλίθιοι είναι οι άλλοι και πόσο δεν καταλαβαίνουν εμάς τους απόλυτα έξυπνους,καλιεργημένους μορφωμένους και μέσα σε όλα τύπους...
Είμαστε στο ίδιο αεροπλάνο που πέφτει ..Δυστυχώς δεν θα γλυτώσει η πρώτη θέση..
Θα τελειώσουμε όλοι μαζί..
Δεν έχει νὀημα το ότι εγώ φοράω το σωσίβιο της έξυπνης αν δεν μπορὠ να συννενοηθώ μαζί σου..Δε φιλοσοφὠ βοήθεια σου ζητάω...
Μη μου λες από την αρχη δε γίνεται τίποτα...
Ελα να το  παλαίψουμε έτσι κι αλοιώς πἐφτουμε ....
Δεν έχει να ξεφύγεις...
Δε θα γλυτώσεις αν έχεις ένα χωράφι και λες  θα το καλιεργήσω και θάχω να τρώω ...
Δεν είναι έτσι...
Δε θα μπορἐσεις να το κάνεις αν δεν υπάρχει κανείς δίπλα σου...
Δε προγραματίζεις ἐτσι το αύριο...
Πρώτα σώνεσαι και μετά προγραματίζεις...
Και γιά όλα αυτά δεν υπάρχει παρά μονο μιά προυπόθεση...
Μόνο και μόνο μία η Ελευθερία σου..
Ακούω γύρω μου όταν λέω έχω πρόβλημα...Δε βαρυέσαι την υγειά μας νάχουμε...
Οχι σκέφτομαι γιατί με έχουν προγγύξει πολλές φορές όταν τόχω πει ...
Αν δεν είμαι ελεύθερη είμαι άρρωστη...
Δεν είμαι καλά ...Και σιγά σιγά θα λιώσω....
Και η ελευθερία δεν φυτρώνει δεν χαρίζεται είναι 
 Συμμετοχή...
To... WMC

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.