Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2011

Ο χιτλερισμός αναβίωσε στο δικαστήριο της Χάγης.



Γραφει ο Ανδρέας Γιαννουλόπουλος*
Το Εθνικό Συμβούλιο για τις Γερμανικές πολεμικές αποζημιώσεις, αλλά και ο Ελληνικός λαός, χαιρετίζουν αγωνιστικά την ομάδα Α.Κ. Δίστομο του Αμβούργου για την ανιδιοτέλεια και την αμεροληψία τους, αλλά και την ομάδα των Ιταλών δικηγόρων για την άρτια νομική υποστήριξη και τεκμηρίωση, που με τα αδιάσειστα επιχειρήματά τους φώτισαν το δίκαιο των Ελλήνων στο δικαστήριο της Χάγης και ανέδειξαν με τον καλύτερο τρόπο όλα τα ψεύδη και τις αντιφάσεις των Γερμανών δικηγόρων, αλλά προπαντός τη βάρβαρη και αντικοινωνική στάση και πολιτική της Μέρκελ. Η παγερή διαταγή της Μέρκελ να μην παραστεί για να υποστηρίξει το εθνικό δίκαιο αίτημά μας η δωσίλογη κυβέρνηση μας, εξετελέσθη και έτσι οι Έλληνες δικηγόροι, που είχαν μόνο την αρωγή και συμπαράσταση του Μανώλη Γλέζου, του Στέφανου Ληναίου και των μελών του Εθνικού Συμβουλίου, έδωσαν μόνοι τους τη μάχη και τους ευχαριστούμε.

Η προσπάθεια των εντεταλμένων και κατευθυνόμενων δικηγόρων της Μέρκελ, που θέλουν να εφαρμόζονται επιλεκτικά οι διατάξεις του ανθρωπιστικού δικαίου, πχ πόλεμος στη Γιουγκοσλαβία, Ιράκ και Αφγανιστάν, ενώ για τις θηριωδίες των Γερμανών προς τους Έλληνες να μην εφαρμόζονται.
Το μνημειώδες επιχείρημα τους στη Χάγη ότι αν δικαιωθούν οι Έλληνες και οι Ιταλοί, θα ξεσπάσει χάος και αναρχία στα υπόλοιπα κράτη, έχει προκαλέσει θυμηδία, οργή και αγανάκτηση σ’ όλους τους λαούς της Ευρώπης, ενώ οι Έλληνες βρίσκονται σε θερμοκρασία βρασμού.
Η θέση τους αυτή, που επιβεβαιώνει για άλλη μια φορά την επιλογή τους να ζουν, να σκέφτονται και να πορεύονται εκτός κοινωνικών κανόνων και νόμων δεν μας εκπλήσσει.
Με τις απόψεις τους εξέφρασαν την απόλυτη πίστη τους στο δόγμα των αρχιερέων της βαρβαρότητας του Μ. Freetman και της Θάτσερ και φυσικά της Μέρκελ, που δήλωναν σε κάθε ευκαιρία δημόσια ότι δεν αναγνωρίζουμε την έννοια της κοινωνίας, αλλά δεχόμαστε μόνο την ύπαρξη μεμονωμένων και ξεχωριστών ατόμων, δηλαδή άνδρες γυναίκες και παιδιά και έτσι μ’ αυτόν τον εξοπλισμό, επέδραμαν στο δικαστήριο της Χάγης ως πολεμοχαρή όντα, για να επιβάλουν το δίκαιο του ισχυροτέρου και να υποστηρίξουν κυνικά την πολιτική της Γερμανίας. Πολεμοχαρείς, απολίτιστους, φαύλους ή θηρία ή αυτάρκεις, χαρακτήριζαν ο Όμηρος και ο Αριστοτέλης τους ζώντες εκτός πολιτικής κοινωνίας.
Έτσι λοιπόν χωρίς μεταμέλεια, χωρίς ανθρώπινη συμπόνια ή σεβασμό στη μνήμη των εκατομμυρίων θυμάτων της πρωτοφανούς Γερμανικής θηριωδίας, ήρθαν να στηρίξουν τους εγκληματίες, δίνοντας το μήνυμα ότι ο χιτλερισμός συνεχίζεται και επικρατεί και αυτό φυσικά εγκυμονεί κινδύνους για όλη την Ευρώπη από την αρπακτική Γερμανία και πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ’ όψιν.
Ήταν απόλυτα αναμενόμενο για τους δικηγόρους της Γερμανίας να συμπεριφερθούν με φαυλότητα και πρωτογονισμό και τούτο διότι το αίσθημα του δικαίου και του αδίκου, δηλαδή το ευχάριστο ή το δυσάρεστο είναι αποκλειστικό γνώρισμα μόνο του ανθρώπου και αυτό είναι το κίνητρο ή το ποιητικό αίτιο της δημιουργίας των κοινωνιών. Κι έτσι αμέσως γεννάται η ανάγκη της ύπαρξης της δικαιοσύνης να αποδίδει με τη σειρά της το δίκαιο.
Οι Γερμανοί δικηγόροι όμως, έχουν προ πολλού αποκηρύξει την έννοια της κοινωνίας και ζουν έξω απ’ αυτή, δοξάζοντας το δόγμα του νέο-φιλελευθερισμού.
Το δε χάρισμα του λόγου, που είναι προνόμιο επίσης μόνο του ανθρώπου, υπάρχει και λειτουργεί για να εκφράζει και να τεκμηριώνει με λογικά και επιστημονικά επιχειρήματα στην κοινωνία ή στην αγορά την αλήθεια, δηλαδή το δίκαιο ή το άδικο για να το αξιολογήσει η δικαιοσύνη.
Σ’ αντίθεση με τα ζώα, που δεν διαθέτουν το χάρισμα του λόγου κι έτσι το ευχάριστο ή το δυσάρεστο, δηλαδή το ωφέλιμο ή το βλαβερό, να το εκφράζουν με άναρθρες κραυγές, έτσι όπως ακριβώς δηλαδή έκαναν οι δικηγόροι της Μέρκελ στη Χάγη. Με ασυνάρτητα επιχειρήματα, με ακατανόητες προτάσεις, με αντιφατικό και αστήρικτο λόγο που έμοιαζαν με άναρθρες κραυγές ζώων της ζούγκλας.
Οι προσπάθειες τους να καταργήσουν τις πανανθρώπινες αρχές και αξίες, αλλά και να συσκοτίσουν τα γεγονότα και την ιστορική αλήθεια, να προσβάλουν ανερυθρίαστα τους μεγαλύτερους στοχαστές της ανθρωπότητας για να επιβληθεί το άδικο, δεν θα γίνουν αποδεκτές από τον Ελληνικό λαό, που έχει κάνει ήδη τις επιλογές του και έχει πάρει τελεσίδικα την απόφασή του για να μην το επιτρέψει. Και η απόφαση του είναι μία και μόνη. Συστράτευση των Ελλήνων της χώρας και του απόδημου Ελληνισμού και πόλεμος μέχρις εσχάτων, όπως πολύ καλά οι Έλληνες γνωρίζουν να διεξάγουν πάντοτε νικηφόρα.
Πόλεμος μέχρι την τελική νίκη και δικαίωση, επειδή καταπατάται εδώ και πολλές δεκαετίες το Ελληνικό και Διεθνές Δίκαιο και η Ελλάδα, όλως τυχαία, είναι η μόνη χώρα, που δεν έχει εισπράξει τις πολεμικές αποζημιώσεις και δεν έχουν εισπράξει τα θύματα ούτε καν ηθική δικαίωση.
Πόλεμος γιατί ο Ελληνικός λαός, για τέταρτη φορά δέχεται τη βαρβαρότητα της Γερμανίας και σήμερα βιώνει τη νέα κατοχή, που είναι κυρίως Γερμανική με το χρέος αυτή τη φορά και όχι με το ξίφος.
Πόλεμος για ν’ ανακτήσει ο Ελληνικός λαός πρώτα την αξιοπρέπεια και την περηφάνια του, που έχει καταρρακωθεί και ποδοπατηθεί από τις δωσίλογες κυβερνήσεις του και τους Ευρωπαίους υποστηριχτές τους.
Πόλεμος για να πάρει ο ίδιος την κατάσταση στα χέρια του και να υπενθυμίσει προς όλες τις κατευθύνσεις ότι καμία κοινωνία δεν προχωρά και δεν βαδίζει, αν δεν τιμωρηθούν παραδειγματικά όλοι οι ένοχοι και για όλα τα προηγούμενα ανομήματά τους.
Η κατάργηση του μέτρου, που μέτρο σημαίνει δίκαιο, με αποτέλεσμα μεγάλη ανισότητα του πλούτου οδηγεί κατά τον Αριστοτέλη σε κοινωνικές εκρήξεις και επαναστάσεις και ο Σόλωνας προειδοποιεί ότι η τυραννία είναι ωραίος τόπος αλλά για τους τύραννους δεν υπάρχει διέξοδος ούτε σωτηρία.
Ο στρατός των διεφθαρμένων Ελλήνων σύμφωνα με τον σοφό πρωθυπουργό μας, είναι πάνοπλος και αποφασισμένος να πολεμήσει μέχρις ενός για να επικρατήσει η Δημοκρατία, η αξιοκρατία και η δικαιοσύνη. Απέναντί μας βλέπουμε τη δωσίλογη κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ με το συρφετό των ενάρετων τραπεζιτών και λοιπών τοκογλύφων, το αδηφάγο τέρας της νέας ανίερης συμμαχίας των Βρυξελλών και τους απόγονους του Γ’ Ράιχ και του Μέτερνιχ.
Την κήρυξη του πολέμου την έκανε ο ίδιος ο πρωθυπουργός πέρυσι, λέγοντας είμαστε σε πόλεμο, τα πιστόλια είναι ήδη πάνω στο τραπέζι.
Ε λοιπόν αυτός διάλεξε το δικό του στρατόπεδο και πολεμάει και εμείς το δικό μας και από τούτη δω τη χώρα απ’ αυτόν εδώ τον τόπο, σηκώνουμε πρώτοι το λάβαρο της επανάστασης για τη Δημοκρατία. Να φράξουμε το δρόμο στο νέο-βαρβαρισμό και να δείξουμε για άλλη μια φορά στην ανθρωπότητα ότι είναι απολύτως αναγκαία η λειτουργία της δικαιοσύνης στην άσκηση της εξουσίας.
Δεν προκαλέσαμε εμείς αυτόν τον πόλεμο, άλλωστε δεν το συνηθίζουμε. Κάνουμε πόλεμο στον πόλεμο που μας έχουν κηρύξει. Ξέρουμε τι έχουμε ν’ αντιμετωπίσουμε, γι αυτό θυμίζουμε στους εχθρούς μας τα λόγια του ποιητή που μας προειδοποιεί και μας συμβουλεύει. Όταν στο δρόμο της Θήβας - γράφει ο Σεφέρης - ο Οιδίποδας συνάντησε τη Σφίγγα κι αυτή του έθεσε το αίνιγμα της, η απόκριση του ήταν ο άνθρωπος και καταλήγει ο ποιητής, τούτη η απλή λέξη χάλασε το τέρας.
Ο Ελληνικός λαός γνωρίζει καλά όλα τα τέρατα που έχει απέναντί του και πρέπει να εξολοθρεύσει, ας συλλογιστούμε την απόκριση του Οιδίποδα.



*Καρδιολόγος – Πνευμονολόγος
Μέλος του Εθνικού Συμβουλίου για τις πολεμικές αποζημιώσεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.