Μέχρι τώρα, οι εργαζόμενοι και τα άλλα λαϊκά στρώματα είχαν νιώσει τις τεράστιες επιπτώσεις στην τσέπη τους από την αντιλαϊκή πολιτική της ιδιωτικοποίησης των εθνικών αυτοκινητοδρόμων που εφαρμόζουν πιστά οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ και ΝΔ, προκειμένου να αυξηθεί η κερδοφορία των μονοπωλιακών ομίλων.
Μέσα σε λιγότερο από 3 χρόνια τα χαράτσια των διοδίων αυξήθηκαν ακόμη και πάνω από 400%, για να χρηματοδοτήσουν την κατασκευή των αυτοκινητοδρόμων που θα εκμεταλλεύονται οι ιδιωτικοί όμιλοι για 30 χρόνια, χωρίς να συμμετέχουν στο κόστος κατασκευής ούτε με 10%.
Από χτες, ο λαός ένιωσε «στο πετσί» του πόσο επικίνδυνη είναι η ιδιωτικοποίηση αυτή για την ασφάλειά του, για την ίδια του τη ζωή. Μια μικρή χιονόπτωση 2-3 πόντων στάθηκε ικανή να εγκλωβίσει χιλιάδες αυτοκίνητα μέσα στο κρύο που ακινητοποιήθηκαν για 5 περίπου ώρες στην Εθνική οδό, λίγα χιλιόμετρα από την Αθήνα. Μια μικρή χιονόπτωση απέδειξε περίτρανα ότι οι ιδιωτικές εταιρείες αδιαφορούν πλήρως για την ανάγκη του λαού να κινείται γρήγορα και με ασφάλεια στο εθνικό οδικό δίκτυο και νοιάζονται μόνο για το όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κέρδος.
Το ίδιο επικίνδυνη είναι η στάση της κυβέρνησης, η οποία με ανακοίνωση του αρμόδιου υπουργείου Υποδομών προκλητικότατα «ένιπτε τας χείρας της» για την ταλαιπωρία του λαού.
Ούτε λίγο ούτε πολύ η κυβέρνηση, στη συγκεκριμένη ανακοίνωση, αναφέρει ότι «η διαχείριση, λειτουργία και ασφαλής κυκλοφορία στους αυτοκινητοδρόμους που ανήκουν στην κατηγορία των παραχωρήσεων, αποτελεί αποκλειστική αρμοδιότητα του κατά περίπτωση παραχωρησιούχου»! Δηλαδή, η κυβέρνηση αποκαλύπτει ότι με τις περιβόητες «συμβάσεις παραχώρησης» δεν παρέδωσε στο μεγάλο κεφάλαιο μόνο την εκμετάλλευση των αυτοκινητοδρόμων, αλλά παραχώρησε «εν λευκώ» σε αυτό και την οποιαδήποτε μέριμνα (επιχειρησιακά σχέδια κ.ά.) πρέπει να έχει το κράτος για την ασφαλή λειτουργία τους κάτω από οποιεσδήποτε - ακόμη και τις πιο αντίξοες - συνθήκες, αδιαφορώντας για τις συνέπειες που αυτό θα έχει στην προστασία της ζωής οδηγών και επιβατών... Κατά συνέπεια, η κυβέρνηση μπορεί να ισχυριστεί ότι δεν έχει καμία ευθύνη για την ασφάλεια των σχολικών κτιρίων, για την ασφάλεια των ασθενών στα ιδιωτικά νοσοκομεία... Η μετάθεση, όμως, των ευθυνών, έχει αφετηρία τους νόμους της αγοράς που δεν υπολογίζουν την ανθρώπινη ζωή.
Λογική επικίνδυνη.
Η περίπτωση του εγκλωβισμού στην Εθνική οδό αναδεικνύει, για άλλη μια φορά, την ανάγκη οι υποδομές της χώρας να είναι λαϊκή ιδιοκτησία.
Ο σχεδιασμός, η μελέτη, η κατασκευή έργων που σχετίζονται με την ομαλή διεξαγωγή της κυκλοφορίας και κυρίως με την ασφάλεια όσων χρησιμοποιούν αυτές τις υποδομές, να γίνεται με μοναδικό γνώμονα την κάλυψη αυτών των αναγκών και όχι με κριτήριο το πόσο κοστίζει στον εργολάβο να πληρώσει εργάτες και να βγάλει στο δρόμο εκχιονιστικά μηχανήματα για να καθαρίσει τον εθνικό δρόμο.
Και άρα, εάν κρίνει ο επιχειρηματίας ότι δεν τον συμφέρει οικονομικά, να εγκλωβίζονται για πέντε ή και περισσότερες ώρες έγκυες, ανήλικα παιδιά, βρέφη, στο δρόμο...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.