Κρίση; Φτώχεια για λαό; Οργή για τους εκμεταλλευτές του; Πιθανότητα κοινωνικών συγκρούσεων, εξεγέρσεων, επαναστάσεων;
Ε τότε προφανώς η άρχουσα τάξη "πρέπει" να περικόψει ένα τέτοιο λαϊκό κίνημα "εν τη γεννέσει του". Άλλωστε, "των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν".
Πριν έναν αιώνα, πράγματα που σήμερα πολλοί τα θεωρούν ως "αυτονόητα", όπως πχ η δυνατότητα να συναθροίζεται ο λαός, να διαδηλώνει, να κάνει σωματεία ή και λαϊκά-εργατικά κόμματα, κτλ ήταν απαγορευμένα. Πράγμα που δείχνει βέβαια και το ότι τίποτα δεν είναι "αυτονόητο", για όλα υπάρχει η αντίθετη άποψη και θα πρέπει κανείς να παλέψει αν θέλει να βρει το δίκιο του. Οι εργάτες πάλεψαν και κατέκτησαν αυτά τα "αυτονόητα" δικαιώματα.
Εξάλλου, δείτε πχ το παράδειγμα της Κίνας, που εμφανώς την προτιμούν οι κεφαλαιοκράτες και πηγαίνουν εκεί για επενδύσεις: Όλα τα κόμματα είναι απαγορευμένα εκτός από το αυτοαποκαλούμενο "κομμουνιστικό" (!!!) Κόμμα Κίνας. Οι εργάτες δεν έχει καν το πολιτικό δικαίωμα της ψήφου, ούτε βέβαια το δικαίωμα να φτιάξουν ένα δικό τους κόμμα.
Και όποτε βγαίνουν σε πορείες, κινητοποιήσεις, κτλ τότε η άρχουσα τάξη στέλνει τα αντίστοιχα ΜΑΤ, ή και το στρατό, και τους καταστέλλει.
Βλέπουμε λοιπόν πως η Κίνα έχει και άλλα "πλεονεκτήματα" που προσελκύουν τον κεφαλαιοκράτη:
Δεν είναι μόνο τα χαμηλά εργατικά μεροκάματα, αλλά και η καταστολή, λογοκρισία, κτλ εναντίον των εργατών, που τους εμποδίζουν να οργανωθούν και να παλέψουν για μια βελτίωση της [άθλιας - άρα πολύ ανταγωνιστικής] κατάστασης τους.
Ένα τέτοιο περιβάλλον βλέπουμε να αναπτύσσεται και στη "δύση" πλέον, μέσα στο γενικότερο κλίμα "κινεζοποίησης" της κοινωνίας από την άρχουσα τάξη.
Ο Καρατζαφέρης, βλέποντας την κοινωνία να βράζει, ζητά να περιοριστούν οι πορείες. Παρόμοιες προτάσεις έχουν εδώ και χρόνια και οι βιομήχανοι, κτλ.
Σαφώς βέβαια και θα πρέπει να αντιταχθούμε σε αυτά τα σχέδια, που τα πιο αντιδραστικά στοιχεία της κοινωνίας προτείνουν για να περιορίσουν το λαό. Ωστόσο, υπάρχει και μία ακόμα παράμετρος που θα πρέπει να δούμε: Είναι κρίσιμο, ειδικά σε μια συγκυρία σαν και αυτή, να έχουμε νικηφόρες και αποτελεσματικές κινητοποιήσεις. Αυτό που εκμεταλλεύονται οι ακροδεξιοί είναι πως οι κινητοποιήσεις τα τελευταία χρόνια είχαν μειωμένη αποτελεσματικότητα, και άρα δεν έπειθαν την κοινωνία. Από την άλλη, ο λαός πλέον όμως κατεβαίνει στις πορείες. Και όσο αυτό συνεχίζεται, τόσο περισσότερο θα κινδυνεύουν οι κυβερνώντες.
Είναι λοιπόν φανερό ότι βάζουν τώρα αυτό το ζήτημα, διότι τώρα είναι σε "οριακό" σημείο ο κόσμος: Αν το αφήσουν, σε λίγο ούτε οι "αγανακτισμένοι μαγαζάτορες" δε θα θέλουν να περιοριστούν οι πορείες, διότι θα έχουν βάλει λουκέτο (ας όψεται και το μνημόνιο που ο Καρατζαφέρης ψήφισε), και θα συμμετέχουν και αυτοί στις πορείες! Μόνο ο ΣΕΒ θα έχει μείνει, και γενικά τα εντελώς μεγάλα παράσιτα, τα μικρομεσαία -αν φερθούν έξυπνα βέβαια- δε θα στηρίζουν πλέον εύκολα τέτοιες προτάσεις.
Και όχι μόνο αυτό, αλλά η "κινεζοποίηση" των εργατών συνεχίζεται ακάθεκτη - προφανώς και οι εργάτες δε θα δέχονται για πάντα να είναι σε αυτή την κατάσταση.
Τώρα λοιπόν που ακόμα ο λαός δεν έχει πολυκαταλάβει τι γίνεται, τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή για τέτοιου είδους κινήσεις μιας "light έκδοσης χούντας" - μιας χούντας λιγότερο αυταρχικής βέβαια (να κρατάμε μερικά προσχήματα), αλλά με πολύ περισσότερη φτώχεια και μιζέρια, διότι δεν είμαστε στη δεκαετία 60-70 που ο καπιταλισμός είναι σε φάση ανάπτυξης, αλλά είμαστε σε φάση απο-ανάπτυξης.
Πρόταση νόμου για περιορισμό των διαδηλώσεων κατέθεσε το ΛΑΟΣ
Πρόταση νόμου κατέθεσε το ΛΑΟΣ για την άσκηση του δικαιώματος του συνέρχεσθαι σε υπαίθριες συναθροίσεις και τον «εξορθολογισμό του πλαισίου διαδηλώσεων και πορειών στα αστικά κέντρα». Το ΛΑΟΣ επικαλούμενο το άρθρο 11 του Συντάγματος, το οποίο κατοχυρώνει το δικαίωμα του συνέρχεσθαι, υποστηρίζει ότι υπάρχει κατάχρηση του δικαιώματος. Όπως αναφέρουν οι βουλευτές του ΛΑΟΣ αποτέλεσμα αυτής της κατάχρησης είναι η παραβίαση άρθρων του Συντάγματος που προστατεύει την επαγγελματική ελευθερία, την ελεύθερη συμμετοχή του πολίτη στην κοινωνική και οικονομική ζωή του τόπου (αρθ. 5 παρ. 1 Σ), αλλά και τοδικαίωμά του να κινείται ελεύθερα και χωρίς περιορισμούς σε όλη την επικράτεια (αρθ. 5 παρ. 4 Σ) και το δικαίωμα εργασίας όλων των εργαζομένων (αρθ. 22 παρ. 1 Σ). |
Ας δούμε ένα-ένα τα σημεία αυτά:
επαγγελματική ελευθερία, δικαίωμα εργασίας όλων των εργαζομένων:
Ο Καρατζαφέρης βέβαια σιγά που νοιάζεται για τα εργασιακά δικαιώματα του εργάτη. Εδώ ψηφίζει τον έναν αντιλαικό νόμο μετά τον άλλο (με αποκόρυφωμα το μνημόνιο). Το δικαίωμα που όντως τον νοιάζει είναι το δικαίωμα του εργοδότη να κόψει την απεργία από τον εργάτη.
το δικαίωμά του να κινείται ελεύθερα και χωρίς περιορισμούς σε όλη την επικράτεια:
Εδώ απλά προσπαθεί να απευθυνθεί στους "αγανακτισμένους οδηγούς". Στην πραγματικότητα, ποτέ δεν γίνεται όλοι να κινούνται ελεύθερα και χωρίς περιορισμούς, με την έννοια ότι είτε ο απεργός θα βγει στο δρόμο, μπλοκάρωντας την κυκλοφορία, είτε δε θα βγει και άρα η κυκλοφορία θα προχωρήσει. Είτε οι εργάτες θα κυκλοφορήσουν στο δρόμο κινητοποιούμενοι, είτε οι "οδηγοί αυτοκινήτων". Η εργατική διεκδίκηση είναι πιο σημαντική, και αυτή θα πρέπει να έχει προτεραιότητα. Σήμερα είναι οι εργάτες του τάδε κλάδου, αύριο του άλλου κλάδου, μεθαύριο είναι γενική απεργία, κτλ. Όπως και να έχει, η ιδιότητα του εργάτη είναι απείρως πιο σημαντική από αυτή του "οδηγού". Ο εργάτης πρέπει να σκέφτεται ως εργάτης, όχι ως οδηγός: Το να τον γυρίσουν πίσω σε ένα εργασιακό μεσαίωνα, και μετά να του κόψουν και το δικαίωμα της κινητοποίησης είναι απλά μη αποδεκτό, και δε θα πρέπει να το χάσει προκειμένου...να γυρίζει με το αυτοκίνητο.
ελεύθερη συμμετοχή του πολίτη στην κοινωνική και οικονομική ζωή του τόπου:
Μα και η απεργία και η κινητοποίηση συμμετοχή είναι. Απλά δεν είναι το είδος της συμμετοχής που ονειρεύεται η άρχουσα τάξη, που πολύ θα ήθελε να μη γίνεται καμία κινητοποίηση, και όλοι απλά να εκτελούν το θέλημα της αδιαμαρτύρητα, ώστε να μεγιστοποιούνται έτσι τα κέρδη της.ΠΗΓΗ Βαθύ Κόκκινο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.