Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011


Διάλεξη του Δημήτρη Καζάκη με θέμα
«Η κρίση χρέους της Ελλάδας και ο τρόπος αντιμετώπισής της» στο Πανεπιστήμιο Κρήτης (28/2/11, Ρέθυμνο)

Πώς οδηγηθήκαμε στην κρίση χρέους και στον «μηχανισμό διάσωσης» της ΕΕ και του ΔΝΤ; Ποιες είναι οι πραγματικές «παθολογίες» της ελληνικής οικονομίας που προετοίμασαν το έδαφος και ποιος ο ρόλος της διεθνούς συγκυρίας; Και, πάνω απ’ όλα, τι μπορεί να γίνει σήμερα για την αντιμετώπιση της πολυδιάστατης κρίσης της ελληνικής οικονομίας, πέρα από τη λογική της πτώχευσης, όχι του κράτους, αλλά των Ελλήνων εργαζομένων για χάρη των συμφερόντων των πιστωτών της χώρας, την οποία εφαρμόζει με ζήλο η κυβέρνηση Παπανδρέου;
Ερωτήματα όπως τα παραπάνω θα τεθούν στη διάρκεια διάλεξης του Δημήτρη Καζάκη, η οποία θα γίνει τη Δευτέρα, 28 Φεβρουαρίου (ώρα: 20:30), στην αίθ. «Μιχελή» του Τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Κρήτης, στην Πανεπιστημιούπολη Ρεθύμνου. Τη διάλεξη διοργανώνει το Διαρκές Σεμινάριο Διδασκόντων «Φιλοσοφία και Κοινωνικές Επιστήμες» του Τμήματος Φιλοσοφικών και Κοινωνικών Σπουδών. Η διάλεξη είναι ανοικτή σε κάθε ενδιαφερόμενο (πληροφορίες: kavoulakos@phl.uoc.gr).
Ο Δημήτρης Καζάκης είναι οικονομολόγος-αναλυτής με επαγγελματική διαδρομή σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, κυρίως στις ΗΠΑ και στη Βρετανία. Αρθρογραφεί σε τακτική βάση στην εφημερίδα Ποντίκι, στο περιοδικό Hellenic Nexus και στην ιστοσελίδα inprecor.gr.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.