Πέμπτη 27 Οκτωβρίου 2011

Κι όμως δεν είναι ανέκδοτο!



Η δασκάλα
 ζητά από τα
 παιδιά να
 πουν τι 
δουλειά
 κάνουν οι
 πατεράδες τους:
 
- Πες μας Γιωργάκη!
 
- Ο μπαμπάς
 μου είναι πυροσβέστης. Σβήνει τις 
φωτιές και σώζει τους ανθρώπους 
που παγιδεύτηκαν.
 
- Πολύ ωραία, η σειρά σου 
Κωστάκη.
 
- Ο δικός μου ο πατέρας
 είναι γιατρός. Εξετάζει τους
 ανθρώπους και τους δίνει
 φάρμακα όταν είναι άρρωστοι.
- Θαυμάσια! 
 
Εσένα Δημητράκη τι δουλειά
 κάνει ο πατέρας σου;
 
- Εμένα ο μπαμπάς μου
 -λέει χαμηλόφωνα- 
είναι χορευτής σε ένα
 gay club. Χορεύει στην...
μπάρα, οι πελάτες βάζουν
 χρήματα στα εσώρουχα του,
 και αν έχουν να πληρώσουν 
καλά ο μπαμπάς πάει μαζί τους
 στο απέναντι ξενοδοχείο.
 
Στα πρόθυρα εγκεφαλικού
 η δασκάλα στέλνει τους
 μαθητές στο προαύλιο του 
σχολείου, κρατώντας μόνο 
το μικρό Δημητράκη.
 
- Δεν ήξερα ότι ο πατέρας
 σου κάνει αυτή την δουλειά,
 μικρέ μου...
 
- Με συγχωρείτε κυρία, λέει 
με δάκρυα ο Δημητράκης.
 Σας είπα ψέματα... 
Ο πατέρας μου είναι 
σύμβουλος της κας
 Διαμαντοπούλου, αλλά
 ντρεπόμουν να το πω στην τάξη!
 
Από το "alfavita"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.