Από τον Θανάση Λεπίδη
"press-gr"
Ένα πολύ χρήσιμο και κρίσιμο στοιχείο στην έρευνα της προανακριτικής επιτροπής για το σκάνδαλο των υποβρυχίων μπορεί να αποδειχθεί η ομιλία του βουλευτή του ΚΚΕ Θανάση Παφίλη στη συζήτηση, που έγινε την περασμένη εβδομάδα στη Βουλή, επί του...
πορίσματος για το άλλο μεγάλο σκάνδαλο, της Siemens.
O κ. Παφίλης είχε, πολύ απλά, καταγγείλει πως σε ο,τι αφορά τουλάχιστον το σκέλος του ΟΣΕ, η αλλαγή των επίμαχων προγραμματικών συμβάσεων είχε επιβληθεί μόνο και μόνο γιατί είχε τεθεί ως προϋπόθεση από τη γερμανική HDV όπως και τη FERROSTAAL για την αγορά των Ναυπηγείων. Αυτό προέκυψε ξεκάθαρα από την αποκάλυψη των μετέπειτα στοιχείων και εγγράφων που εξηγούν πολύ καθαρά πλέον γιατί "το Υπουργείο Οικονομικών δεν κήρυττε έκπτωτες τις εταιρίες, μεταξύ των οποίων και τη SIEMENS, αλλά και άλλες εταιρίες, πράγμα που ζητούσε ο ΟΣΕ επίμονα και το Υπουργείο Μεταφορών", όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο Θ. Παφίλης.
Επειδή μάλιστα ο βουλευτής του ΚΚΕ -που έχει κάθε λόγο να βλέπει αποστασιοποιημένα τα πράγματα στη συγκεκριμένη υπόθεση- ήταν σαφής και κατηγορηματικός στο συμπέρασμά του, μέλη της προανακριτικής για τα υποβρύχια θεωρούν ότι το υλικό που επικαλέστηκε μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην αναζήτηση της αλήθειας και την απόδοση των ευθυνών στην υπόθεση των Ναυπηγείων και συνακόλουθα των υποβρυχίων.
Ολόκληρο το σχετικό κατατοπιστικό απόσπασμα της ομιλίας του κ. Παφίλη στη συζήτηση για την Siemens, όπου κάνει τη σύνδεση με το σκάνδαλο των υποβρυχίων, είναι το εξής:
Εμείς και στην Εξεταστική Επιτροπή επιμέναμε ότι η πορεία του ΟΣΕ και η ιδιωτικοποίηση που προωθείται σήμερα σχετίζεται συνολικά με στρατηγικές επιλογές. Μάλιστα, επιμέναμε στην Εξεταστική Επιτροπή –επικαλούμαι και άλλους να το θυμηθούν- ότι δεν μπορούμε να δούμε τον ΟΣΕ έξω από την πολιτική που ακολουθήθηκε στα ναυπηγεία. Έρχονται, λοιπόν, οι εξελίξεις και μας δικαιώνουν απόλυτα.
Οι προγραμματικές συμβάσεις του ’97 έγιναν με στόχο να βοηθήσουν και τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία ήταν κάτω από δημόσιο έλεγχο να αναπτυχθούν και να κινηθούν, να δουλέψουν δηλαδή. Όταν τέθηκαν σε εφαρμογή οι προγραμματικές συμβάσεις, αυτή η κατάσταση είχε αλλάξει. Τα ναυπηγεία είχαν ιδιωτικοποιηθεί και παραδόθηκαν με εξευτελιστικούς όρους –εδώ είναι τα μεγαλύτερα σκάνδαλα- στη HDV και στη FERROSTAAL. Αγοράστηκαν, κυρίες και κύριοι Βουλευτές, έναντι ενάμισι δισεκατομμυρίου δραχμών και είχαν εξασφαλισμένες παραγγελίες ένα τρισεκατομμύριο. Να η ληστεία του ελληνικού λαού.
Τα στοιχεία λοιπόν που βρήκαν το φως της δημοσιότητας αργότερα όταν είχε τελειώσει η Εξεταστική Επιτροπή σχετικά με τα υποβρύχια, τι αποδεικνύουν; Αποδεικνύουν ότι η Κυβέρνηση είχε υποσχεθεί στη HDV και τη FERROSTAAL ότι θα αναθεωρήσει τις συμβάσεις του ΟΣΕ. Τώρα μπορούμε να εξηγήσουμε γιατί το Υπουργείο Οικονομικών δεν κήρυττε έκπτωτες τις εταιρίες, μεταξύ των οποίων και τη SIEMENS, αλλά και άλλες εταιρίες, πράγμα που ζητούσε ο ΟΣΕ επίμονα και το Υπουργείο Μεταφορών. Τώρα μπορεί να εξηγηθεί όλο το σκηνικό με τις πιέσεις της Γερμανικής Πρεσβείας και τις καταγγελίες των εταιριών σε βάρος του Υπουργείου Μεταφορών, το οποίο δεν ενέδιδε εκείνη την περίοδο υπερασπιζόμενο τα συμφέροντα του ΟΣΕ. Και δεν είναι σωστή κατά τη γνώμη μας η μετάθεση των ευθυνών στο Υπουργείο Μεταφορών από το Υπουργείο Οικονομικών και η γενικότερη πολιτική συνολικά της Κυβέρνησης, μια πολιτική που στο σύνολό της υπονόμευσε τις παραγωγικές δυνατότητες της χώρας και παράλληλα εξασφάλισε τεράστια κέρδη στα μεγάλα μονοπώλια".
Ένα πολύ χρήσιμο και κρίσιμο στοιχείο στην έρευνα της προανακριτικής επιτροπής για το σκάνδαλο των υποβρυχίων μπορεί να αποδειχθεί η ομιλία του βουλευτή του ΚΚΕ Θανάση Παφίλη στη συζήτηση, που έγινε την περασμένη εβδομάδα στη Βουλή, επί του...
πορίσματος για το άλλο μεγάλο σκάνδαλο, της Siemens.
O κ. Παφίλης είχε, πολύ απλά, καταγγείλει πως σε ο,τι αφορά τουλάχιστον το σκέλος του ΟΣΕ, η αλλαγή των επίμαχων προγραμματικών συμβάσεων είχε επιβληθεί μόνο και μόνο γιατί είχε τεθεί ως προϋπόθεση από τη γερμανική HDV όπως και τη FERROSTAAL για την αγορά των Ναυπηγείων. Αυτό προέκυψε ξεκάθαρα από την αποκάλυψη των μετέπειτα στοιχείων και εγγράφων που εξηγούν πολύ καθαρά πλέον γιατί "το Υπουργείο Οικονομικών δεν κήρυττε έκπτωτες τις εταιρίες, μεταξύ των οποίων και τη SIEMENS, αλλά και άλλες εταιρίες, πράγμα που ζητούσε ο ΟΣΕ επίμονα και το Υπουργείο Μεταφορών", όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο Θ. Παφίλης.
Επειδή μάλιστα ο βουλευτής του ΚΚΕ -που έχει κάθε λόγο να βλέπει αποστασιοποιημένα τα πράγματα στη συγκεκριμένη υπόθεση- ήταν σαφής και κατηγορηματικός στο συμπέρασμά του, μέλη της προανακριτικής για τα υποβρύχια θεωρούν ότι το υλικό που επικαλέστηκε μπορεί να συμβάλει καθοριστικά στην αναζήτηση της αλήθειας και την απόδοση των ευθυνών στην υπόθεση των Ναυπηγείων και συνακόλουθα των υποβρυχίων.
Ολόκληρο το σχετικό κατατοπιστικό απόσπασμα της ομιλίας του κ. Παφίλη στη συζήτηση για την Siemens, όπου κάνει τη σύνδεση με το σκάνδαλο των υποβρυχίων, είναι το εξής:
Εμείς και στην Εξεταστική Επιτροπή επιμέναμε ότι η πορεία του ΟΣΕ και η ιδιωτικοποίηση που προωθείται σήμερα σχετίζεται συνολικά με στρατηγικές επιλογές. Μάλιστα, επιμέναμε στην Εξεταστική Επιτροπή –επικαλούμαι και άλλους να το θυμηθούν- ότι δεν μπορούμε να δούμε τον ΟΣΕ έξω από την πολιτική που ακολουθήθηκε στα ναυπηγεία. Έρχονται, λοιπόν, οι εξελίξεις και μας δικαιώνουν απόλυτα.
Οι προγραμματικές συμβάσεις του ’97 έγιναν με στόχο να βοηθήσουν και τα ελληνικά ναυπηγεία, τα οποία ήταν κάτω από δημόσιο έλεγχο να αναπτυχθούν και να κινηθούν, να δουλέψουν δηλαδή. Όταν τέθηκαν σε εφαρμογή οι προγραμματικές συμβάσεις, αυτή η κατάσταση είχε αλλάξει. Τα ναυπηγεία είχαν ιδιωτικοποιηθεί και παραδόθηκαν με εξευτελιστικούς όρους –εδώ είναι τα μεγαλύτερα σκάνδαλα- στη HDV και στη FERROSTAAL. Αγοράστηκαν, κυρίες και κύριοι Βουλευτές, έναντι ενάμισι δισεκατομμυρίου δραχμών και είχαν εξασφαλισμένες παραγγελίες ένα τρισεκατομμύριο. Να η ληστεία του ελληνικού λαού.
Τα στοιχεία λοιπόν που βρήκαν το φως της δημοσιότητας αργότερα όταν είχε τελειώσει η Εξεταστική Επιτροπή σχετικά με τα υποβρύχια, τι αποδεικνύουν; Αποδεικνύουν ότι η Κυβέρνηση είχε υποσχεθεί στη HDV και τη FERROSTAAL ότι θα αναθεωρήσει τις συμβάσεις του ΟΣΕ. Τώρα μπορούμε να εξηγήσουμε γιατί το Υπουργείο Οικονομικών δεν κήρυττε έκπτωτες τις εταιρίες, μεταξύ των οποίων και τη SIEMENS, αλλά και άλλες εταιρίες, πράγμα που ζητούσε ο ΟΣΕ επίμονα και το Υπουργείο Μεταφορών. Τώρα μπορεί να εξηγηθεί όλο το σκηνικό με τις πιέσεις της Γερμανικής Πρεσβείας και τις καταγγελίες των εταιριών σε βάρος του Υπουργείου Μεταφορών, το οποίο δεν ενέδιδε εκείνη την περίοδο υπερασπιζόμενο τα συμφέροντα του ΟΣΕ. Και δεν είναι σωστή κατά τη γνώμη μας η μετάθεση των ευθυνών στο Υπουργείο Μεταφορών από το Υπουργείο Οικονομικών και η γενικότερη πολιτική συνολικά της Κυβέρνησης, μια πολιτική που στο σύνολό της υπονόμευσε τις παραγωγικές δυνατότητες της χώρας και παράλληλα εξασφάλισε τεράστια κέρδη στα μεγάλα μονοπώλια".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.