Σαν να μην μας έφταναν τα πολλαπλά προβλήματα που αντιμετωπίζει η ελληνική κοινωνία, μέσα στο 2011 έρχεται να μας επιβληθεί και η περιβόητη «κάρτα του πολίτη». Η «κάρτα» θα έχει σχήμα πιστωτικής, θα περιέχει ένα τσιπ στο οποίο θα ενσωματωθούν ο αριθμός δημοτολογίου κάθε πολίτη, το ΑΦΜ, ο ΑΜΚΑ, καθώς και ο αριθμός της αστυνομικής ταυτότητας.
Στη μία όψη της κάρτας θα υπάρχει φωτογραφία του κατόχου, καθώς και δακτυλικό αποτύπωμα. Είναι δεδομένο ότιμε τη χρήση της νέας κάρτας οι προσωπικές πληροφορίες του πολίτη, παύουν να είναι προσωπικές καθώς με την εισαγωγή του σειριακού αριθμού και του κωδικού πρόσβασης που θα τη συνοδεύει, θα επιτρέπεται στον καθένα από τους αρμόδιους υπαλλήλους, μέσω Διαδικτύου, η πρόσβαση στον ιατρικό του φάκελο, στα στοιχεία που αφορούν την περιουσία του και
γενικότερα ουσιαστικά σε καθετί που αφορά τη συναλλαγή του πολίτη με το κράτος.
Πιο συγκεκριμένα αυτή η κάρτα θα μπορεί να χρησιμοποιείται για όλες τις δυνητικές χρήσεις (ως κάρτα δημότη, ως κάρτα ασφαλισμένου, ως κάρτα αγρότη, ως κάρτα ασθενούς, ως κάρτα μετανάστη, ως κάρτα νέου κ.λπ.).
Η καθιέρωση της κάρτας δεν είναι κάτι νέο, αλλά η συνέχεια του αριθμού ΕΚΑΜ και του ΑΜΚΑ, παρατηρούμε έτσι ότι η ψηφιοποίηση των προσωπικών δεδομένων του πολίτη έγινε σταδιακά και
κανείς δεν ξέρει ποια θα είναι η τελική μορφή της.
Πρόκειται για κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του πολίτη από το ίδιο το κράτος κι όχι μόνο. Η αντίδραση για την κάρτα δεν είναι ένας στείρος συντηρητισμός ούτε μία κακή ιδεοληψία ή μια αποστροφή προς την τεχνολογία. Είναι αντίδραση ουσιαστική υπέρ της ελευθερίας του ανθρώπου και κατά της ψηφιοποίησης της ζωής μας. Ποιος φορέας της πολιτείας μπορεί να εγγυηθεί ότι αν η «κάρτα του πολίτη» κλαπεί δεν θα μπορεί ο οποιοσδήποτε να έχει πρόσβαση σε όλα τα προσωπικά στοιχεία του κατόχου της;
Ποιος αρμόδιος μπορεί να δηλώσει υπεύθυνα ότι το μικροτσίπ που υπάρχει πάνω στην κάρτα δεν εντοπίζεται από δορυφόρο;
Είναι λογικό ότι οι κάτοχοι της κάρτας, (δηλαδή όλοι οι πολίτες) θα πρέπει να την έχουν μόνιμα μαζί τους, καθώς αυτή θα αντικαταστήσει την αστυνομική ταυτότητα, μήπως αυτό γίνεται για να παρακολουθείται ο άνθρωπος ανά πάσα στιγμή από το σύστημα διαχείρισης της κάρτας;
Η δικαιολογία για τη θεσμοθέτηση της κάρτας του πολίτη είναι η καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και η πιο άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών. Αξίζουν όμως αυτά να ανταλλαγούν με τα προσωπικά
δεδομένα και την ατομικότητα του ανθρώπου; Σαφέστατα όχι, οι ελεύθεροι άνθρωποι αντιδρούν στην αντιμετώπισή τους ως αριθμοποιημένο αντικείμενο από το σύστημα εξουσίας και στην ψευτοπρόοδο της παγκόσμιας κυβέρνησης.
Σε μια δημοκρατική κοινωνία είναι δικαίωμα του καθενός είτε για θρησκευτικούς λόγους, είτε για λόγους ιδεολογικούς η άρνηση στην κάρτα του φακελώματος. - Και κάτι τελευταίο- Μας ενημέ-
ρωσε κανείς ότι ετοιμάζεται νομοσχέδιο στη γερουσία των Η.Π.Α. που σχετίζεται με την απαγόρευση της ελεύθερης κηπουρικής;
Πηγή: Δ. Τσιάρας - "Ελευθερία"
Στη μία όψη της κάρτας θα υπάρχει φωτογραφία του κατόχου, καθώς και δακτυλικό αποτύπωμα. Είναι δεδομένο ότιμε τη χρήση της νέας κάρτας οι προσωπικές πληροφορίες του πολίτη, παύουν να είναι προσωπικές καθώς με την εισαγωγή του σειριακού αριθμού και του κωδικού πρόσβασης που θα τη συνοδεύει, θα επιτρέπεται στον καθένα από τους αρμόδιους υπαλλήλους, μέσω Διαδικτύου, η πρόσβαση στον ιατρικό του φάκελο, στα στοιχεία που αφορούν την περιουσία του και
γενικότερα ουσιαστικά σε καθετί που αφορά τη συναλλαγή του πολίτη με το κράτος.
Πιο συγκεκριμένα αυτή η κάρτα θα μπορεί να χρησιμοποιείται για όλες τις δυνητικές χρήσεις (ως κάρτα δημότη, ως κάρτα ασφαλισμένου, ως κάρτα αγρότη, ως κάρτα ασθενούς, ως κάρτα μετανάστη, ως κάρτα νέου κ.λπ.).
Η καθιέρωση της κάρτας δεν είναι κάτι νέο, αλλά η συνέχεια του αριθμού ΕΚΑΜ και του ΑΜΚΑ, παρατηρούμε έτσι ότι η ψηφιοποίηση των προσωπικών δεδομένων του πολίτη έγινε σταδιακά και
κανείς δεν ξέρει ποια θα είναι η τελική μορφή της.
Πρόκειται για κατάφωρη παραβίαση των προσωπικών δεδομένων του πολίτη από το ίδιο το κράτος κι όχι μόνο. Η αντίδραση για την κάρτα δεν είναι ένας στείρος συντηρητισμός ούτε μία κακή ιδεοληψία ή μια αποστροφή προς την τεχνολογία. Είναι αντίδραση ουσιαστική υπέρ της ελευθερίας του ανθρώπου και κατά της ψηφιοποίησης της ζωής μας. Ποιος φορέας της πολιτείας μπορεί να εγγυηθεί ότι αν η «κάρτα του πολίτη» κλαπεί δεν θα μπορεί ο οποιοσδήποτε να έχει πρόσβαση σε όλα τα προσωπικά στοιχεία του κατόχου της;
Ποιος αρμόδιος μπορεί να δηλώσει υπεύθυνα ότι το μικροτσίπ που υπάρχει πάνω στην κάρτα δεν εντοπίζεται από δορυφόρο;
Είναι λογικό ότι οι κάτοχοι της κάρτας, (δηλαδή όλοι οι πολίτες) θα πρέπει να την έχουν μόνιμα μαζί τους, καθώς αυτή θα αντικαταστήσει την αστυνομική ταυτότητα, μήπως αυτό γίνεται για να παρακολουθείται ο άνθρωπος ανά πάσα στιγμή από το σύστημα διαχείρισης της κάρτας;
Η δικαιολογία για τη θεσμοθέτηση της κάρτας του πολίτη είναι η καταπολέμηση της γραφειοκρατίας και η πιο άμεση εξυπηρέτηση των πολιτών. Αξίζουν όμως αυτά να ανταλλαγούν με τα προσωπικά
δεδομένα και την ατομικότητα του ανθρώπου; Σαφέστατα όχι, οι ελεύθεροι άνθρωποι αντιδρούν στην αντιμετώπισή τους ως αριθμοποιημένο αντικείμενο από το σύστημα εξουσίας και στην ψευτοπρόοδο της παγκόσμιας κυβέρνησης.
Σε μια δημοκρατική κοινωνία είναι δικαίωμα του καθενός είτε για θρησκευτικούς λόγους, είτε για λόγους ιδεολογικούς η άρνηση στην κάρτα του φακελώματος. - Και κάτι τελευταίο- Μας ενημέ-
ρωσε κανείς ότι ετοιμάζεται νομοσχέδιο στη γερουσία των Η.Π.Α. που σχετίζεται με την απαγόρευση της ελεύθερης κηπουρικής;
Πηγή: Δ. Τσιάρας - "Ελευθερία"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.