Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Η απόλυτη αποικιοκρατική κατοχή‏



Για να καταλάβετε οτι τώρα μπαίνουμε
 στα δύσκολα, πριν έρθουν τα πολύ
 δύσκολα, πριν πάμε στα πάρα 
πολύ δύσκολα και πριν τελικά
 καταλήξουμε στην (εμπόλεμη?)
 τραγωδία… δείτε τι μας 
περιμένει σύμφωνα με το
 ‘non-paper’ του Eurogroup
 που παρουσιάστηκε στις 29/01/2012.

Γνωρίζοντας πολύ καλά οτι η
 Ελλάδα (όπως και πολλές άλλες χώρες)
 δεν πρόκειται εις τον αιώνα τον άπαντα…
 να αποπληρώσει τα πλαστά χρέη της,
 η απόλυτη κατοχή που επιμελώς μας
 ετοιμάζουν, δεν θα μοιάζει καθόλου
 με το Γ’ Ραιχ που δυστυχώς έμαθε πάαααρα πολύ καλά από τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
 Το καινούριο λοιπόν Ραιχ θα μας παρουσιαστεί τώρα ως η αναγκαία λύση, με την
 ευγενική βοήθεια – χορηγία πάντα των ΜΜΕ-πανεπιστημιακών και ΜΚΟ, ώστε
 να οδηγηθούμε κατάλληλα λοβοτομημένοι… σα πειθήνια πρόβατα σε 
εκλογές-σφαγή πιθανόν κάπου μετά το Πάσχα (θυμάστε λέγανε αρχικά για Φεβρουάριο!)
 – αν τους βγει το σενάριο αυτό… διότι έχουν προβλέψει και εναλλακτικές λύσεις…

Το γραφικά επονομαζόμενο ‘non-paper’ του Eurogroup θέτει 2 βασικούς όρους:

1. Absolute priority to debt service (Απόλυτη προτεραιότητα στην αποπληρωμή του χρέους).
 Δεν παραλείπει όμως να διευκρινίσει τον óρο αναφέροντας ότι:
 “State revenues are to be used first and foremost for debt service, only 
any remaining revenue may be used to finance primary expenditure” 
δηλαδή ΟΛΑ τα έσοδα του κράτους πάνε στην εξυπηρέτηση χρέους!
 Πάει να πει, τίποτα για παιδεία, υγεία, υποδομές κλπ! Aπαγορεύει
 επίσης στην Ελλάδα να κάνει στάση πληρωμών προς τους δανειστές!
 Άρα, αδιάφορο αν πεθάνετε, μετά σας παίρνουμε την χώρα για ψίχουλα
 και φέρνουμε ακόμα πιο πολλά φτηνά χέρια των πρώην αποικιών μας.
 Κάπου στο μέλλον θα θυμούνται κάποιον πολιτισμό και λαό που μάλλον…
 λέγονταν Έλληνες…

2. Transfer of national budgetary sovereignty (Μεταφορά της οικονομικής
 εθνικής κυριαρχίας). Αυτό βέβαια για αρχή, μετά θα έρθει και η πλήρη 
αλλαγή ακόμα και του ονόματος της χώρας. Επιβάλει επίσης και 
συνταγματικές αλλαγές, ώστε η εκχώρηση της χώρας να γίνει νομότυπα
 με την βοήθεια όλων των κομμάτων.

Ακολουθεί (στα αγγλικά) το πλήρες κείμενο που περιγράφει 
το απάνθρωπο καθεστώς κατοχής στο οποίο μας οδηγούν με 
μαθηματική ακρίβεια.

E.T

Assurance of Compliance in the 2nd GRC Programme

I. Background

According to information from the Troika, Greece has most likely
 missed key programme objectives again in 2011. In particular, the
 budget deficit has not decreased compared to the previous year.
 Therefore Greece will have to significantly improve programme 
compliance in the future to honour its commitments to lenders. 
Otherwise the Eurozone will not be able to approve guarantees for GRC II.

II. Proposal for the improvement of compliance

To improve compliance in the 2nd programme, the new MoU will have
 to contain two innovative institutional elements on which Greece will 
have to commit itself. They will become further prior actions for the
 second programme. Only if and when they are implemented, the new 
programme can commence:

1. Absolute priority to debt service

Greece has to legally commit itself to giving absolute priority to
 future debt service. This commitment has to be legally enshrined
 by the Greek Parliament. State revenues are to be used first and
 foremost for debt service, only any remaining revenue may be used
 to finance primary expenditure. This will reassure public and private
 creditors that the Hellenic Republic will honour its comittments after
 PSI and will positively influence market access. De facto elimination 
of the possibility of a default would make the threat of a non-disbursement
 of a GRC II tranche much more credible. If a future tranche is not disbursed,
 Greece can not threaten its lenders with a default, but will instead have to
 accept further cuts in primary expenditures as the only possible consequence
 of any non-disbursement.

2. Transfer of national budgetary sovereignty

Budget consolidation has to be put under a strict steering and 
control system. Given the disappointing compliance so far, Greece
 has to accept shifting budgetary sovereignty to the European level for
 a certain period of time. A budget commissioner has to be appointed
by the Eurogroup with the task of ensuring budgetary control. 
He must have the power a) to implement a centralized reporting
 and surveillance system covering all major blocks of expenditure 
in the Greek budget, b) to veto decisions not in line with the budgetary 
targets set by the Troika and c) will be tasked to ensure compliance
 with the above mentioned rule to prioritize debt service.

The new surveillance and institutional approach should be formulated 
in the MoU as follows: “In the case of non-compliance, confirmed by
 the ECB, IMF and EU COM, a new budget commissioner appointed
 by the Eurogroup would help implementing reforms. The commissioner
 will have broad surveillance competences over public expenditure and
 a veto right against budget decisions not in line with the set budgetary
 targets and the rule giving priority to debt service.” Greece has to ensure
 that the new surveillance mechanism is fully enshrined in national law,
 preferably through constitutional amendment.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Τα σχόλια δημοσιεύονται με μια καθυστέρηση και αφού τα δει κάποιος από τη διαχείριση...και όχι για λογοκρισία αλλά έλεγχο για: μη αναφορά σε προσωπικά δεδομένα, τηλέφωνα, διευθύνσεις, προσβλητικά, υποτιμητικά και υβριστικά μηνύματα ή δεσμούς (Link) με σεξουαλικό περιεχόμενο.
Τα σχόλια, οι απόψεις των σχολιαστών δεν απηχούν κατ' ανάγκη τις απόψεις του ιστολογίου μας και δεν φέρουμε καμία ευθύνη γι’ αυτά.
Προειδοποίηση: Περιεχόμενο Αυστηρώς Ακατάλληλο για εκείνους που νομίζουν ότι θίγονται προσωπικά στην ανάρτηση κειμένου αντίθετο με την ιδεολογική τους ταυτότητα ή άποψη, σε αυτούς λέμε ότι ποτέ δεν τους υποχρεώσαμε να διαβάσουν το περιεχόμενο του ιστολογίου μας.